Hierojalla käynnistä...

Vierailija

Taikka kiropraktikolla.

En ole koskaan käynyt ja nyt haluaisin käydä. Pitäs alkaa selvittää selkäkivun syytä.

En tiedä miksi mut mua jotekin miten sen nyt hienosti sanoisi inhottaa mennä riisumaan itseni ylävartaloltani paljaaki jonkun ison miehen eteen.

Siis miten se tapahtuu?

Hieroja odottaa vieressä että riisuuduun siinä?

Sorry jos kyselen tällasia mutta onneks av.lla voi kysyä mitä vaan

Kommentit (3)

Vierailija

olen käynyt mies hierojalla että nais... Yleensä samalla kun ottaa paitaa poies hieroja valmistelee tai tekee jotain muuta kuin tuijottaa riisuutumista.... Se ei ole yhtään sen kummoisempaa. Sitäpaitsi liivit saa jättää kai sen tiesit?

Vierailija

vastauksista. Saa muutkin vastata...

Tietääkö joku sipoosta hyvää hierojaa? toisaalta voisin kyllä mennä miehellekin.

-ap-

Lainaus:

olen käynyt mies hierojalla että nais... Yleensä samalla kun ottaa paitaa poies hieroja valmistelee tai tekee jotain muuta kuin tuijottaa riisuutumista.... Se ei ole yhtään sen kummoisempaa. Sitäpaitsi liivit saa jättää kai sen tiesit?

Vierailija

Mutta yleensä riisutaan paita jonkun sermin takana, hieroja tekee jotain taustalla... sitten menet siihen pöydälle ja vasta sitten hieroja tulee luoksesi ja alkaa hieroa. SAma lähtiessä, hieroja kääntyy ja menee tekemään "päiväkirjaan" merkintöjä sekä laatimaan laskua ja sinä kipaiset takas sermin taakse pukemaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat