Miten selvistä esimiehestä, joka naureskelee alaiselleen, eli mulle?

Vierailija

Muilla kokemuksia esimiehen kierosta käyttäytymisestä?

Kommentit (3)

Vierailija

Mulla tosin nuoria naisesimiehiä, nuori nainen olen itsekin. Top 2 ehkä tässä:

1) "Emmä tiiä haluunksmä hakea sulle vakkaripaikkaa kun sä oot tollanen". Olen siis vuokrafirman kautta töissä

2) Työni puolesta minun piti alkaa käymään asiakkaissa heitä kouluttamassa. Vanhan kannettavan jostain sain, ja kun kysyin että onko joltain jäänyt vanhaa laukkua jolla voisin sitä kuskata, tai saanko tilata uuden vastaus oli että ei ole etkä saa, kanna muovikassilla. Niin muutkin tekee.

Yritys missä olen töissä on globaali jättimäinen IT-firma, eikä ole rahasta puutetta. Järjestä kylläkin. Seuraava esimies (mies tällä kertaa) kysyi kun kerroin olevani raskaana (pitkitin mahd. pitkälle) että nytkö se sulle vasta oli selvinny, ja oliko vahinko. Samaisen kaverin kanssa taisteltiin aivan kaikesta mahdollisesta, ja seuraajani saa vielä huonompaa kohtelua kun minä aikanaan.

Hyvät esimiehet on harvassa nykyään, tai ainakin siltä tuntuu

Vierailija

Älä reagoi naureskeluihin. Minä tein näin, ja eräänä päivänä esimies sitten kysyi, onko minulla jotain ongelmia hänen suhteensa. Vastasin, että en pidä siitä, kuinka hän ajoittain kohtelee minua. Että otan mielelläni kritiikkiä vastaan, kunhan se tulee rakentavassa hengessä.

Esimiehen käytös muuttui, sekin siis on mahdollista. Meitä oli samassa paikassa useampi, jota pomo simputti, ja minä olin ainoa, joka pääsi eroon simputuksesta. En kyllä tykkää tyypistä edelleenkään, ja olen tekemisissä mahdollisimman vähän.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat