Ystäväperhe on sisustanut kotinsa Sotkan huonekaluilla!

Vierailija

Mentiin ensimmäistä kertaa heidän uuteen kotiinsa ja huonekalut oli Sotkaa, jäin monttu auki ihmettelemään kun huomasin....

Ihmettelen miten perhe joka rakentaa uuden kodin, sisustaa Sotkalla?

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Lainaus:

Ikealla ja Sotkalla se ero että Ikeassa 90% kalusteista on kivoja ja 10% vähän outoja. Sotkassa taas 90% on aivan järkyttävän rumia (minun mielestäni) ja 10% ehkä menettelee jotenkin. Ja mua oikeesti puistattaa käydä Sotkassa, niitten kamalien kalusteiden lähellä!

Vierailija

Onko jotenkin väärin ostaa Sotkasta vai eikö uuteen taloon saa laittaa Sotkasta ostettuja huonekaluja?

Juntti kun olen, niin en nyt ymmärrä.

Kai se on jokaisen ihan oma asia, mistä ostaa tavaransa.

Ja oliko tuo niin ihmettelyn ja tiedottamisen arvoinen juttu?

Vierailija

Sillä Ikealla on parempaa suunnittelua ja siis paljon paremman näköisiä kalusteita (vaikka monet Ikeakamoista ovatkin designtuotteiden kopioita..!). Ikeasta löytyy myös ihan puisia kalusteita eikä pelkkää lastulevyä. Jotkut Ikean tavaroista ovat ihan laadukkaita ja ketäviäkin vaikka eivät huippulaatua olekaan.

Myös hyvin usein sisustuslehtien kotiesittelyissä näkyy Ikean kalusteita, Sotkaa ei ikinä, jos sillä nyt on jotakin merkitystä...

Vierailija

Lainaus:

Mentiin ensimmäistä kertaa heidän uuteen kotiinsa ja huonekalut oli Sotkaa, jäin monttu auki ihmettelemään kun huomasin....

Ihmettelen miten perhe joka rakentaa uuden kodin, sisustaa Sotkalla?

Vierailija

sen ostan tai mitä se maksaa. Meillä on niin Jyskiä, Sotkaa, Maskua kuin Vepsäläistäkin....

Nyt olen pidemmän aikaa haeskellut sohvaa, mutta vielä ei ole löytynyt mieleistä.

Vierailija

Tai jos niillä vaikka on pieniä lapsia ja ajattelivat, että eipäs ostetakaan Booknäsiä ennen kuin tuo pieninkin on niin iso, ettei tuhoa huonekaluja (kun sellaisiakin lapsia on olemassa!!!).

Ja jos olivat muuttaneet rakentamaansa ok-taloon, niin tarkistithan minkä firman talopaketista oli kyse? Ettei vain ollut halvin mahdollinen....

Mutta onneksi eivät sentään vanhasta kämpästänsä rahdanneet vanhoja romujansa mukanansa, vaan ostivat kuitenkin uudet. Vaikka nyt Sotkasta olivatkin...

Vierailija

Meillä ihan näppärät Esse Möbel:n kalusteet, eivät ihan halvimmasta päästä. Sitten syntyi lapsi, joka käynyt mm. kuulakärkikynällä piirtämässä olohuoneen pöytään (pinta siis täysin uurteilla), hakannut haarukalla ruokailu"salin" pöytää, lääppinyt tahmaisilla käsillään sohvien runkoja jne.

Että se siitä huonekalujen ja sistuksen arvosta. Ei tosin juurikaan kiinnosta nyt pikkulapsivaiheessa. Kun lapsia ei ollut, oli tietty tosi hienoa prameilla kalusteilla ja sisustamisella.

Halvemmaksi olisi tosin tullut kalustaa esim. Sotkalla ja ostaa sitten aikanaan kalliimmat kalusteet.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat