Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

kaneboa olen käyttänyt vaan nyt ei varaa ostaa sitä

Sivut

Kommentit (28)

Olen käyttänyt Blascoa vuosia ja sen laadusta en aio ikinä tinkiä. Ehdottoman paras meikkivoide. On muuten tällä hetkellä Stockan kanta-asiakastarjouksena tammikuun loppuun.

mutta koska mullakaan ei ole varaa niin kalliiseen kosmetiikkaan käytän Lumenen Time Freezer instant Liftiä ja se on oikein hyvä. Myös muut Lumenet ok, varsinkin sellaiset joissa jotain kiinteyttävää ainesta.

eivät peitä juuri mitään, ja alkavat kiiltämään ihan poskettomasti. Just siis tuo Iredale, muita mineraalimeikkejä en ole sen jälkeen viitsinyt edes kokeilla. Mutta, ap, jos siis olet Kaneboa käyttänyt niin haluat varmaan melko peittävää meikkivoidetta? tuo halvalla hyvää on melko vaikea yhtälö meikkivoiteissa, mutta jos nyt joku pitäisi mainita niin esim.Revlonin colorstay on ollut ihan ok, hintaansa nähden. Mutta ei toki samaa tasoa Kanebon kanssa, tai Sisleyn, joka on mielestäni se kaikkein paras.

Lainaus:

eivät peitä juuri mitään, ja alkavat kiiltämään ihan poskettomasti. Just siis tuo Iredale, muita mineraalimeikkejä en ole sen jälkeen viitsinyt edes kokeilla.

Ideahan on juuri se, että saa ohuen pohjan ja jos tarvitsee peittävämmän, lisää kerroksia. Itselläni naama ei ala kiiltämään, vaikka aamulla laitan ja illalla tulen kotiin ja siinä välissä olen töissä juossut koko päivän. Useita meikkivoiteita ja puutereita on kokeiltu ja yleensä aina naama on alkanut kiiltää viimeistään puolen päivän aikaan. Mutta kaikki meikit eivät tosiaankaan sovi kaikille. Itselle sopivan löytää vaan kokeilemalla :)

Ja ovatko tulossa missään muodossa takaisin? se OLI ainakin minun couperosa-pintakuivalle iholleni juuri sopivaa! Ja kyllä minäkin käytän meikkivoidetta jokaikinen päivä(huono iho)..kun tuossa joku kyseli.

Maybelline mineraali meikkivoide,puuterimainen (en tiedeä onko kaikki mineraalit) ollut tosi hyvä. Maksoi tarjouksessa n 10e. Aikaisemmin käytin Lancome Color Id, se lopetettiin eikä vastaava ole läheskään yhtä hyvä. Mulla kuivahko punoittava iho.

Maksaa ~25e mutta kestää niin että kahden kolmen vuoden aikana menee viisi nappia. En pidä pahana että kolmen vuoden aikana menee meikkivoiteeseen (meikkaan käytännössä päivittän, en silloin jos olen vain kotona) 125e, silla jos ostaa parin kuukauden väälein ~10euron meikkivoiteen, se tekee vuodessa 60e ka kolmessa vuodessa 180e eli tulee ainakin samanhintaiseksi, mutta yleensä kalliimmaksi.

Tuo meikkivoide on peittävä, mutta ei niin pakkelimainen mitä Joe Blascon vastaava.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat