Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä pojalle kivoja 128 cm paitoja?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olen tähän asti tykännyt kovasti Lindexin paidoista, mutta nyt tuo 122 cm kokoa on pieni ja seuraavat ovat jo sieltä isompien puolelta enkä tykkää...

Kommentit (8)

Vierailija

Postikulut alle 125 USD tilauksista ovat 22 USD, seuraavaan rajaan asti ne ovat 32 USD (näin ulkomuistista).

Itse pidän kovasti Gymboreen paidoista. Alla on linkki isompien poikien pitkähihaisiin paitoihin:

http://www.gymboree.com/shop/dept_category.jsp?productSizeSelected=0&pag...

Jos linkki ei toimi, niin sitten www.gymboree.com ja sieltä eteenpäin.

Meillä poika käyttää tällä hetkellä koko 6. Hän on muutaman viikon päästä kuusivuotias. Tässä noin-mittoja koon 6 paidasta (pestystä sellaisesta):

- kainalo-kainalo: 35 cm

- hiha (sisämitta): 37 cm

- takapituus: n. 48 cm

Olen tilannut useampaan otteeseen tuolta. Ainoa, mikä on tuottanut ikävän yllätyksen (minulle) on väri Twig Snow. Se ei ole luonnonvalkoinen, vaan vähän kellertävä sävy.

Sanoisin, että Gymboreen mitoitus on normaalia, ehkä vähän siitä isompaakin. Tytölle (2 v) en tilaa housuja sieltä, jos siellä ei ole säädettävää vyötäröä. Pojalle olen tilannut vain paitoja.

Vierailija

...tän hetken paidat on musta jotenkin tylsiä. Ja itse asiassa mielestäni hieman leveää mitoitusta.

Legoista tykkään ja niin, itseasiassa Benettonillahan on kivat paidat :)

Vierailija

menevät vielä (122/128). Löytyy Stockalta, JesperJuniorista ja parhaiten Espritin nettikaupasta. Laatu on vaihteleva, vastaa kyllä Lindexin tasoa.

Paidoissa on kivat värit, sopivasti tekstiä ja numeroita (joista poikani pitää) ja hintakin kohdallaan, n10-20e.

Vierailija

Vielä koosta.

Vertasin yhtä meidän koon 6 Gymboreen paitaamme H&M:n musta-harmaaseen Autot-paitaan tuplakoossa 122/128 cm. Gymboreen paita on vähän kapeampi ja lyhythihaisempi.

Ehkä koko 6 vastaa kokoa 122 cm ja koko 7 sitten 128 cm:a.

Jokaisen tuotteen kohdalla voi avata mittataulukon, jossa saa jopa muutettua mitat senteiksi ja kiloiksi. :-)

Viljonkka: Kiitos!

Uusimmat

Suosituimmat