Rva Mikkosesta vielä - puolustus

Vierailija

Kun tuo ohjelma tehtiin, niin eihän näitä kahta keskustelijaa siihen tyhjästä vedetty vaan olivat jo keskustelleet ennen varsinaista lähetystä. Minulle tuli sellainen olo, että Tontti on vetässyt jonkun rajumman puoleisen kommentin ohjelman alle ja Nina on ns mennyt ansaan ja oli polttanut kääminsä jo heti ohjelman alkaessa. Siksi latasi iheti täysillä höpöjä natsijuttujaan - ikään kuin johonkin mitä Tontti oli sanonut jo aiemmin, mutta mitä katsojat eivät nähneet.

Siis jos yhtään kuuntelitte mitä Tontti sanoi (valitettavasti Nina huusi päälle) hän mm totesi säälivänsä lapsia, jotka eivät pääse päiväkotiin. Eikä se hänen argumentaationsa muutoinkaan kummoista ollut.

Kolmanneksi vielä: eikö teille itsellenne ole IKINÄ käynyt niin, että jännittävässä tilanteessa (kuten TV on) käytte ylikierroksilla ja olette ihan erilaisia kuin tavallisesti.

MUTTA EI. KAikki nyt vaan haukkumaan Mikkosta tyhmäksi, hulluksi ja ties miksi ja tuntemaan ylemmyydentuntoa. Te kun olisitte esittäneeet asianne Niiiiin fiksusti,

Ihan oikeesti eikö kukaan OSAA AJATELLA ITSE JA NÄHDÄ VÄHÄN SYVEMMÄLLE????????

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

ajamansa asian suhteen, ja selvästi sosiaaliset taidot aivan hukassa, niin eipä muuta voi odottaa. Halveksii niin suuresti kaikkia jotka eivät hoida kotona 18-vuotiaaksi asti lapsiaan, että kun sai suunsa auki, niin kyllä lähti.

Vierailija

eikä minusta hän ollut missään transsissa. Olen nähyt transsinkin - vertauksesi on todella hölmö.

En tiedä voisiko itselleni käydä noin, ehkä voisi, tai jotain muuta hölmöä, mutta ei se tee minusta hullua ämmää, joka ei saisi lapsia kasvattaa.

Te saatte tästä vain pönkitystä olemattomalle itsetunnollenne : "En minä vain koskaan tekisi tuommoista telkkarissa...!

Vierailija

että televisioon ei pidä mennä keskusteluohjelmaan jos ei pysty sen vertaa hermojaan hallitsemaan että keskustelee asiallisesti, eikä huuda toisen puheen päälle. Itsekritiikkiä pitäisi olla sen verran ettei mene ollenkaan, jos on kykenemätön normaaliin keskusteluun.

Ja Tontin argumentaatiosta. Ei kai se hääviä ollut, mutta oisko yhtään voinut johtua siitä ettei saanut yhtään kunnollista puheenvuoroa, niin ettei päälle olisi huudeltu?

Ja vielä, fiksu väittelijä EI mene ansaan. Jos menee, on taitamaton.

Vierailija

ei kilpahuuto-ohjelma. Meillä ainakin opetettiin jo yläasteella joillain tunneilla väittelyä ja alkeellisia oppeja oli ne että ensin kuunnellaan mitä toinen sanoo, ja sitten yritetään kumota ne väitteet. Ei vaan huudeta päälle silmät vihaa ja järjen köyhyyttä leimuten.

Katsoin tuota pätkää ja 3-vuotias leikki vieressä. Hän tuli kysymään että mitä tuo täti huutaa koko ajan :)

Minulle on aivan sama vaikka Mikkonen olisi puhunut marjanpoiminnasta ja sen merkityksestä. En kuunnellut koko aihetta kun katsoin vaan silmät tapillani että EI VOI OLLA totta, mikä vauhko! Luoja jos nuo käytöstavat siirtyvät sukupolvelta toiselle.

Vierailija

On ollut miehensä - joka omasta mielestään on Suomen media-alalla kaikista ammattilaisin - myötä julkisuuden kanssa tekemisissä jo kauan. Pitäisi siis tietää, miten haastattelutilanteessa käyttäydytään ja ollaan provosoitumatta.

Sama nainen on myös istunut viimeiset neljä vuotta (ja jatkaa edelleen) Myrskylän kunnanvaltuustossa, joten olisi kai sieltäkin pitänyt jonkinlaista oppia asiansa esittämiseen saada.

Vierailija

että ihan sama mistä asiasta puhuttaisiin, mutta en voi ymmärtää aikuisen ihmisen tuollaista käytöstä asiaohjelmassa. Kyllä muakin hävetti ihan älyttömästi edes katsoa sitä "keskustelua" ko. rouvan puolesta.

Vierailija

olen ainoastaan lukenut Hesarin artikkelin tilanteesta.

Olen sangen hämmästynyt, että joku käyttäytyy niin, vastoin kaikkia normeja. Jotain on pakosti tapahtunut etukäteen ennen lähteystä, mikä ei vain tullut näkyviin,.

Mutta kysymykseesi: osaisinko käyttäytyä hyvin vastaavassa tilanteessa? Voisin mennä liian hiljaiseksi ja unohtaa vastaväitteeni, mutta en, en koskaan lähtisi keskustelemaan huonojen vuorovaikutussääntöjen mukaisesti julkisessa paikassa.

Mutta en olekaan ihminen, joka reagoi vahvasti tunteella.

Vierailija

Minusta Mikkonen on oiva esimerkki siitä, että ihminen kehittyy vuorovaikutussuhteissa. Vanha sanonta kuuluukin, että kerro minulle kenen kanssa seurustelet, niin minä kerron sinulle, millainen sinä olet.

Tuo fanaattisuus (tai kiihkeys, tai mikä olikaan) kertoo siitä, että hän kulkee samalla lailla ajattelevien ihmisten kanssa ja pohtii asioita vain siitä yhdestä näkökulmasta. Kyse ei ole sen kummallisemmasta asiasta kuin mitä täällä av:llakin näkee päivittäin. Kun täällä jauhaa samanmielisten kanssa samoja asioita, niin sitä sitten muuttuu samanlaiseksi - ellei välillä mieti asioita toisella tavalla.

6

Lainaus:

En tiedä voisiko itselleni käydä noin, ehkä voisi, tai jotain muuta hölmöä, mutta ei se tee minusta hullua ämmää, joka ei saisi lapsia kasvattaa.

Te saatte tästä vain pönkitystä olemattomalle itsetunnollenne : "En minä vain koskaan tekisi tuommoista telkkarissa...!

Vierailija

Lainaus:

Sama nainen on myös istunut viimeiset neljä vuotta (ja jatkaa edelleen) Myrskylän kunnanvaltuustossa, joten olisi kai sieltäkin pitänyt jonkinlaista oppia asiansa esittämiseen saada.

miten tämä samainen rouvashenkilö käyttäytyy, kun valtuustossa sivutaan päivähoitoasioita (joiden määrärahoista ja muusta on varmaan ihan välttämätöntä keskustella tuolla tasolla). Rupeaako huutamaan vai pystyykö keskustelemaan asiasta ollenkaan :)

Vierailija

jos pitää televisioon mennä ja ottaa huomioon muutkin. Suoraan sanottuna hävetti katsoa kun Nina suoraan sanottuna huusi ja ei antanut puheenvuoroa toiselle.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat