6 vuotta ilman seksiä

Vierailija

Lapsen syntymän jälkeen oli muistaakseni muutama yritys, joihin kumpikaan ei pystynyt keskittymään vauvan olemassaolon vuoksi. Mies lohdutteli, että kyllä tämä tilanne tästä vielä normalisoituu, kunhan vauva kasvaa.

Seksiä ja yhteisiä hetkiä siirrettiin viikkoja - kuukausia - vuosia ja lopulta kaikki jäi pois. Seksistä ei keskustella. Kumpikaan ei halua keskustelua eikä seksiä.

Oikeaa parisuhdetta ei siis enää ole. On äiti, isä ja lapsi, jotka asuvat samassa taloudessa, ulospäin onnellista normaalielämää.

Sain lapsen yli 40-vuotiaana ja mies on 10 vuotta vanhempi.

En kaipaa kommentteja siitä, kuinka typerää on olla keskustelematta puolison kanssa tästä aiheesta tai miksi jatkaa tämäntyyppistä suhdetta.

Haluaisin kannanottoja kohtalotovereilta, jotka ovat olleet vuosia samanlaisessa tilanteessa.

Onko mitään mahdollisuuksia hoitaa suhdetta kuntoon?

Kommentit (12)

Vierailija

Haluaako mies seksiä?

Tuntuuko että jotakin puuttuu parisuhteesta?

Olisiko aihetta nostaa asia niinkutsutusti pöydälle ja puhua siitä?

Vierailija

itse haluaisin läheisyyttä ja jopa seksiä, mutta jos yritän lähestyä miestä hän torjuu minut, älä sörki tms mukavaa sanoo

en tiedä mistä johtuu

ei kyllä muutakaan tehdä yhdessä tai edes perheenä. mie harrastaa omiaan ja käy työssä.lopun aikaa touhuaa omiaan

minä leikin ja ulkoilen lasten kanssa, mies harvoin viavuttuu mukaan

et sillee

Vierailija

Seksiä oli vuodessa ehkä muutama kerta, mutta silloinkin AINA vain minun aloitteestani. Kävin kolme kertaa 15 vuoden avioliiton aikana vieraissa miehissä, tosin en nauttinut silloin seksistä vaan enemmänkin ajatuksesta että "kelpaan" jollekin.

Yritimme aikanamme kyllä puhua asiasta ja kävimme terapiassakin, laihoin tuloksin. Lopulta halusin erota, mies olisi vielä halunnut lasten vuoksi jatkaa. Minun ex-mieheni oli muuten myös 10 vuotta vanhempi. Koin itse tilanteen niin että avioliitosta puuttui seksin myötä myös muu läheisyys, suhde näivettyi.

Nyt olen eronnut ja minulla on uusi miesystävä. Seksi on taivaallista. Uskomatonta miten se tuo potkua elämään :)

Ex-miehelläni ei edelleenkään ketään, erosta 2 vuotta.

Voimia sinne, muista kuunnella itseäsi! Väkisin on turha yrittää, minä ainakin yritin liian kauan. Se hieman kaduttaa.

Vierailija

sanot mitä kaipaat ja tarvitset ja jos miehelle ei sovi kysy kuinka asian voisi hoitaa, salliiko hän sinulle rakastajan vai alkaako itse töihin.

Vierailija

Olin suhteessa kaksi vuotta ilman seksiä kunnes tuli mitta täyteen. Ja niin, olen nainen myös. Jos itse kaipaat seksiä niin ota asia vielä puheeksi. Mutta jos mies ei kaipaa seksiä ollenkaan ja sinä kaipaat niin ehdotan että lähdette eri suuntiin.

Vierailija

jos joku on 4vuotta ilman seksiä kylmän vaimon takia vaikka haluaisi sitä niin neuvoni on että lähde nyt äkkiä jonnekin ennen kuin sekoat.

M

Vierailija

että tämähän ei sitten toimi sukupuoliroolit käännettynä toisinpäin.

jos vaimolta vaaditaan samoja tai kiristetään seksiin rakastajalla uhkaamalla, mies on seksiriippuvainen perverssi hullu....

Lainaus:

sanot mitä kaipaat ja tarvitset ja jos miehelle ei sovi kysy kuinka asian voisi hoitaa, salliiko hän sinulle rakastajan vai alkaako itse töihin.

Vierailija

Meillä lapsi kohta 9 vuotias. Sormella koskeminen sängyssä ylittä jo vaimon ärsytyskynnyksen kommentilla: Mee nyt siitä. Kohta tulee 4 vuotta täyteen ilman mitään.

Tanjana

Itse olen elänyt seksiä ilman 9 vuotta. En ole parisuhteessa, eikä tee mieli yhtään. Nuorempana sitä piti kokeilla seksiä, mutta en vain tunne halua ihastusten kohteisiin. Ehkä olen jonkinsortin aseksuaali. Maailmassa moni asia on seksiä kiinnostavampaa kuten kirjallisuus, uusien kävelyreittien löytäminen, shoppailu, musiikki, uskonto tai poliittinen välttely. Olipa hassu yhdistelmä :D.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat