Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Missä kaikissa maissa olet käynyt?

Vierailija

Siis ei lasketa mitään lentokoneen välilaskuja, vaan missä olet viipynyt ainakin yhden yön.

Sivut

Kommentit (66)

Vierailija

Ruotsi, Norja, Tanska, Saksa, Alankomaat, Belgia, Ranska, Sveitsi, Itävalta, Iso-Britannia, Espanja, Monaco, Andorra, Viro, Italia, Kreikka, Turkki, Jugoslavia (ennen sitä sotaa..), Marokko, USA, Kanada, Mexico, Curacao (.... Antillit. ne saaret..), Indonesia,Thaimaa, Singapore, Australia, Israel, Venäjä, Ukraina, Luxembourg..

Ja voi, paljon on vielä näkemättä!! Haluaisin vielä Kiinaan, Japaniin, Uuteen seelantiin ja Brasiliaan käymään!!! :)

Vierailija

Ruotsi (useasti, jmuuallakin kuin Tukholmassa)

Norja

Tanska

Islanti (useamman viikon)

Viro (useasti, myös maan eteläosissa)

Venäjä

Saksa (2 kertaa)

Ranska (2 kertaa)

Iso-Britannia (2 kertaa; myös Skotlannissa)

Alankomaat

Espanja

Italia (kahdesti ja viipynyt useamman viikon)

Itävalta

Tshekki (2 kertaa)

Kreikka (kahdesti, mutta saarilla)

Olen siis käytännössä matkustellut vain Euroopassa. Toisaalta olen 26-vuotias ja mielestäni ehtinyt aivan kylliksi. Pidän matkustamisesta, mutta en koskaan ole ollut niin varakas, että voisin lähteä noin vain minne mieli tekee. Useamman kerran olen tehnyt niin, että kun olen matkalle lähtenyt, se on kestänyt useampia viikkoja (2,5-4 vkoa) ja samalla reissulla on käyty useammissa paikoissa.

Vierailija

on kertynyt. Sitten oma lista, joka ei taida olla läheskään yhtä pitkä kuin monilla muilla:

Ruotsi, Tanska, Viro, Saksa, Ranska, Itävalta, Italia, Kreikka, Marokko, Thaimaa, Singapore, Australia, Fidzi-saaret, Länsi-Samoa, Tonga, USA (lukuisissa osavaltioissa).

Niitä, joissa ei ole tullut yövyttyä, mutta piipahdettua, on:

Belgia, Luxemburg, Sveitsi, Monaco, Vatikaani, Malesia, Meksiko.

Vierailija

Ruotsi, Tanska, Venäjä, Latvia, Puola, Itävalta, Tsekkoslovakia (myös Tsekki myöhemmin), Jugoslavia, Saksa, Belgia, Italia, Espanja (Kanarian saaret), Portugali (Madeira), Kreikka, Iso-Brtiannia, Viro

"Läpiajona" olen lisäksi käynyt Liettuassa ja Hollannissa.

Vierailija

Unkari, Italia, Kreikka, Ranska, Sveitsi, Espanja, Portugali, Malta, Tunisia, Marokko, Arabiemiraatit, Oman, Israel, USA, Kiina ja pikkumaita San Marino, Gibraltal, Vatikaani (heh-heh) .... ainakin

Vierailija

Lainaus:

Yhdysvallat

Argentiina

Chile

Malesia

Singapore

Irlanti

Iso-Britannia

Belgia

Hollanti

Ranska

Italia

Espanja

Slovenia

Viro

Venäjä

Kypros

Ruotsi

Tanska

Norja

Itävalta

Vierailija

Ruotsi,

Norja,

Tanska,

Saksa,

Belgia,

Hollanti,

Ranska,

Iso-Britannia,

Espanja,

Portugali,

Viro,

Hong Kong,

Japani,

Etelä-Korea,

USA,

Kanada,

Singabore,

Srilanka,

Botswana,

Namibia,

Angola

Näistä asunut vähintään useamman kuukauden Portugalissa, Etelä-Koreassa ja Angolassa

Vierailija

Suomi (!)

Viro

Venaja (6krt)

Ruotsi (10-15 krt)

Norja (3krt)

Tanska (4krt)

Unkari

Saksa (2krt)

Ranska (4krt)

Espanja (olen myos asunut siella 4kk)

Italia (noin 5krt)

Iso-Britannia (Englanti, Skotlanti, Wales) (Asunut nyt Englannissa 13 vuotta)

Irlanti

Marokko (ehka 8 krt)

Israel

Palestiina (Lansiranta)

Kypros

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat