Miten järjestää koululaisen viikonloput isällään?

Vierailija

Eli joka toinen viikonloppu olisi tarkoitus olla isällään mutta niin, että isä veisi lapsen maanantaina suoraan kouluun. Mietin, miten tämä onnistuu eli miten lapsi raahaa sitten viikonlopun tavaransa koulusta kotiin? Vinkkejä, miten te muut olette toimineet vastaavassa tilanteessa. Isä haluaa pitää lasta maanantaihin asti, koska arkipäivinä olevat tapaamiset jäävät sitten pois, koska haluamme rauhoittaa lapsen viikot koululle ja harrastuksille.

Kommentit (9)

Vierailija

Meillä isä ei kyllä suostu tuomaan tavaroita esim. ma-iltana

Asuu sen verran kaukana... Tuo vaihtovaatevarastokaan isällä ei toimi, koska mulla ei oo varaa ostaa hirveesti ylimääräisiä vaatteita, jotka isä sitten hukkaa johonkin. Kokeiltu on sitäkin :(

ISÄ VOI OSTAA TARVITTAVAT TAVARAT OMAAN KOTIINSA. M.m kumpparit, talvikengät, varaulkoiluvaatteet, sisävaatteet jne.

Vierailija

Ei se oo ap:n syy, jos sen exä ei suostu ostamaan mitään ja on itsekäs tms... Ymmärrän sua ap oikein hyvin.

Terv kahden yh, joka ei saa edes elatusmaksuja nyt alkuvuonna, koska ei ole voimassa olevaa elatussopimusta ja Vantaan lastensuojelusta sain ajan sopimuksen uusimiseen vasta huhtikuulle

Vierailija

ja vie ma-aamuna suoraan kouluun. Hän ei suostu ostamaan mitään vaatteita yms., koska maksaa elarit ja mun kuuluu hänen mielestään tehdä kaikki lapsen hankinnat. Oon ostanu lapselle varavaatteita isällä säilytettäväksi, mutta ne häviävät (nykyisen vaimon lapsille luulisin), joten en halua enää ostaa vaatteita, joita lapseni ei kuitenkaan saa pitää :(

ap

Vierailija

Asuu sen verran kaukana... Tuo vaihtovaatevarastokaan isällä ei toimi, koska mulla ei oo varaa ostaa hirveesti ylimääräisiä vaatteita, jotka isä sitten hukkaa johonkin. Kokeiltu on sitäkin :(

ap

Vierailija

Me olemme uusperhe jossa puolisoni lapset kyläilee myös. Olemme tänne ostaneet pakolliset vaihtari vaatteet kura ym...kenkiä saappaat ja paremmat kengät...Ei nyt akaan niin kallista oo ettei isä voi katsoa vaikka kirpparilta jotain..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat