Siis onko olemassa ohkasempia kestoja???

Vierailija

Kovasti tykkäisin käyttää vauvalla kestoja, mutta ainakin nuo ä-pakkauksen kestot ovat kamalan paksuja:( Vauva näyttää ihan tönpöltä noissa vaipoissa. Olen koittanu ettiä vähän ohuempia, mutta ei taida olla. Kun en sitten taas halua tehdä lapsen olosta tukalaa tunkemalla sitä noinkin paksuihin vaippoihi. Neuvoja? Mistä löydän ohuita kestoja?

Kommentit (2)

Vierailija

esim fuzzi monia muitakin on.. ja sinne sitten imuiksi mitä haluut, kokeilemalla selviää paras. bambu ja hamppu imut ovat ohuita ja imukykyisiä.

Vierailija

Mä en ole ihan varma millaiset ne äitiyspakkauksen vaipat on, mutta kestovaippoja on hyvin erilaisia. Jos materiaalina on käytetty hamppua tai bambua, niin niiden imukyky on yleensä parempi kuin puuvillan, joten materiaalina niitä ei tarvitse olla niin paksuna.

Kestovaippahan tietysti voi olla vaikka kuinka ohut tahansa, mutta sitten pitää olla valmiina vaihtamaan vaippaa usein.

Vastasyntyneelle mun mielestä hyviä vaippoja on fuzzi bunz small-kokoiset. Paksumpihan se on kuin kertis, mutta ei mikään jätti. Jos vauvasi on kova pissaaja, niin noihin voi lisätä juuri hamppu/bambu-imun, jolla saa vaippaan imuaikaa pidemmäksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat