**NELIAPILOIDEN vk.4 **

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

NELJÄTTÄ KUUMEILEVIIN KUULUVAT:

Nikki, oma ja miehen ikä, lasten iät, paikkakunta, yritys aloitettu

Axuliina, Kolme ihanaa poikaa 02/04, 06/06 ja 06/08, perheessä olisi paikka sille pikku-eerolle

Eltemia, 35 ja 37, Keski-Uusimaa, t+p/98, t/06, 9/2008

Hiisku84, 24 ja 25, Kymenlaakso, -04,-06 ja -08, haaveillaan yhdessä,mutta vielä ei olla tosissaan ;)

Hoppenkoija, 30 ja 31, Etelä-Eurooppa, 03/02, 10/04 ja 12/07, Aikaisintaan 2009, jos ollenkaan.

Hölppä, 33 ja 34, Pirkanmaa, -97, - 01, -05, Heti kun uskaltaa, 4. erot on ollu hyvä.

jalkkis, 33 ja 36, etelä-pohjanmaa, p-00,t-03,p-06, taas kuumeillaan ja kierukka lähtenyt(?)...

Kaksosveet, 30 ja 33, pk-seutu, pojat 03, 05+05, haaveissa vauva loppuvuonna 2009/keväällä2010

leppäkerttunen, 38 ja 40, ulkomaat, 6, 4 ja 2, 03/08 eka " yritys" pitkän pohdinnan jälkeen

maggie84, 24v ja 23v, kymenlaakso, pojat 02/04 08/05 ja 11/07, tjot:)

mammariini, 32v ja 36v, Satakunnassa asutaan, Pojat 04/03, 06/06 ja tytär 10/04

maren74,Oma ikä 34, mies 29. tyttö-00, poika -02, tyttö -05. Pohjanmaalla asutaan. tjot

marjaleena, 26 ja 29, Etelä Karjala, 3/01, 2/03 ja 4/06, Yritys aloitettu: 6/08

mimmuli2010, poika 02/04, tytöt 3/03 ja 10/05, alkuvuosi 2009

minä79, 29 ja 29, Pohjois-Suomi, pojat 02, 04 ja 07, heti

nani76, 32v ja 34v , Päijät-Hämeessä asustellaan, Pojat 02/95, 08/99 ja 08/07, tjot

pönttö-örvelö, molemmat 27v, kymenlaakso, pojat 06/02, 08/03 ja 08/07, ehkä joskus...

tölökki 36v+36v lapset 4/o3 7/o5 ja 4/o7 Uusimaa, äiti kuumeilee isä toppuuttelee

viveli, 32v ja 36v, isoveljet 07/03 ja 04/06 ja pikkuneiti 03/08

äitix3, Pk-seutu, p01, t05 ja p06

Plussanneet ja vauvautuneet NELIAPILAT ;)

~ poponen, 35 ja 37, 13,10 ja 3, LA:helmikuussa 2009

~ Trionäiti (moonshine), 25 ja 29, lappi, 01/03, 04/04, 10/07, LA: helmikuussa 2009

~ islabonita, 32, 41, Pohjois-Suomi, tytöt 4,5,7, la helmikuussa 2009

~ Helmikukka75, 32v/pian 42v, Pohjois-Savo, Tyttö 10v, pojat 7v ja 9kk, la 14.2.2009

~Zeldatar la 26.02.09

~ Helmielina, 32 ja 30, Päijät-Häme, 11/99, 06/02, 10/04, LA 3.4.2009

~ mani, 26 / 28, Pirkanmaa, 02, 05, 07 Poijaat, LA 10.4.2009

~ Tari, 35 ja 37, Ylä-Savo, poika -03,tyttö -04, tyttö -07, LA 3.6.09

~ Helinä-78, 30 ja 29, Itä-suomi, pojat -01 ja -03 tyttö -05, LA 18.6.09

~karamelli, 35 ja 37, Etelä-Suomi, -97, -99, -03, LA heinäkuussa 2009

~ Miksuliinu, 32 ja 34, Keski-Suomi, poika 10/00, tyttö 3/02 ja tyttö 8/07, LA 2.7.09

~joma_, molemmat 25v (vm83), Oulun lääni, 6v, 4v ja 1v4kk, plussattu

~sani-74, 33 ja 40, Pohjanmaa, t01, t03, t6/07, LA 31.7.09

~nelkku, 27v, Keski-Suomi, LA 10.8.2009

~maalaisomppu, 32 ja 35, Keski-Suomi, pojat 05/99 ja 03/02 ja tyttö 12/04, la elokuu 2009

~premium, 34 ja 32, Vihti, tytöt 02 ja 05, poika 07, LA syyskuun alku 2009

~tytöt040507 poika 25.3.08 4800g, 52cm rv 42+1

~3_x_äippä tyttö 26.9.08 4110g, 51cm, pipo 37,5cm

~AngelEyes tyttö 6.10.08 3855 g, 49 cm rv 38+6

~AIHA poika 12.11.08 4490g, 52.5cm, pipo 37cm rv39+4

SUURET ONNITTELUT JO PLUSSANNEILLE NELIAPILOILLE!

Pahoittelut ja lämpimät lohtuhalit vauvansa menettäneille ja keskenmenon saaneille ;´(

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

äitix3: voi miten surkeaa...olen niin pahoillani puolestasi!! Tuntuu jotenki hassulta että se epäonnistu täydellisesti ku sää kuitenki vuosit aikalailla...? Kauheesti jaksuja huomiseen, toivottavasti toimenpide onnistuu nyt kunnolla! ja jaksuja muutenki kaikkeen tuohon...

Eltemia: miten nuo clomit on aina loppu vai eikö niitä ole saatu apteekkeihin aikoihin...siis ite en ole koskaan käyttäny niitä mutta olen täältä lukenu aina välillä että ovat loppu...kummallista...Toivottavasti pian saisit niitä!

Mammariini: Voi, älä heitä pyyhettä vielä kehiin! Oot ollu sääki niin mukavaa juttuseuraa! Anteeksi, nyt olen itsekeskeinen...toivon että päätös minkä teet on se oikea just sulle ja teille, teidän omien voimien ja tuntojenne mukaan...ja vaikkei kuumetta oiskaan niin kyllä täällä voi silti tuntojaan kirjoitella taikka kommentoida muitten...Onnea huomiseen gynekäyntiin!

Mimmuli2010: voi harmin paikka ettei se uus juttu ollukkaan niin mukava...ei kannata muitten mielipiteitä kuunnella taikka miettiä...meet vaan takasi edelliseen paikkaan jos tää toinen ei tunnu omalta...aika pitkiltä kyllä nuo päivät kuulostaa...tsemppiä päätöksentekoon! Tuo seun painonpudotus on kyllä mieletön teko!! VAU!!

Anttusanttu: mukavaa kuulla sustakin! Hyvä että päätös on tuntunut oikealta! Kyllähän sen härvelin saa pois aika äkkiä jos joskus se tunne tulee :) Hienosti olet kyllä painoa pudottanut, ONNEA!! Miten ihmeessä kyselee hän joka uteliaana kaikilta tuota kyselee...ja kateellisena ei omista kiloistaan pääse eroon...

ON: kauhee nälkä!! eilen siis päätin että TAAS alotan itteni rääkkäämisen ja yritän saada kilojani vähemmälle...hyvin on pitäny päätös vaikka ihan törkee nälkä on ihan koko ajan...ei kivaa ollenkaan! Nyt ois tarkotus siis saada ainaki -5kg pois 7.4 mennessä...katotaan nyt miten käy...

Kierto lähenee loppuaan...pitäs varmaan tuo kupponen taas keitttää valmiiksi...oikein ärsyttää jo etukäteen tuo tätiviikko ku tuota tavaraa tulee niin turkkasen paljon ja kuppia saa olla koko ajan tyhjentämässä...

Nyt on pari päivää väsyttäny ja palellu hirveesti vaikka ihan hyvin olen saanu nukkua...eilen jopa sammutettiin valot kammarista 00:15 ilman peittojen pöllyytelyjä...eli tosi väsyny oli oman mittapuun mukaan (yleensä menee 1-2:teen)...vessassaki olen ravannut koko ajan, johtuu kyllä tuosta hirmuisesta vesimäärästä mitä päivittäin lipitän...Todellakaan en usko että olisin pieniin päin ehei...

Hyvää viikonjatkoa kaikille! Jospa tää tästä vielä iloksi muuttuis kaikilla!

nani kp25(29-34)

Vierailija

Meillä ei ole vieläkään nostettu kissaa pöydälle ja pohdittu jatkoa.... toisaalta haaveilemme vauvasta, kun tuo nuorin täyttää kesällä 3v.... toisaalta molemmilla jonkinlainen jarru päällä, mut mitään ei olla lyöty lukkoon eikä se varmaan meidän päätettävissä kokonaan kuitenkaan ole, jos lainkaan ;) Otamme vastaan sen mitä annetaan.

Olen käynyt lukemassa tai katsomassa onko pinossa luettavaa/ kommentoitavaa, muttta en ole saanut aikaiseksi kirjoittaa.... siksi siis täällä hiljaista, omat kuulumiset, kun eivät ole kummoisia. Eilen aloiteltiin peittojen pöllytys...Ovistikuilla aloitin eilen leikkimisen niissä ei vielä mitään.

Nanille: Sä saat nyt jännäillä, mites sen selkäkivun laita onko yhtään helpottanut?

Mimmulille tsemppiä loop hoitojen kanssa, kyllä tuo odotus kannattaa, saat kaikki kuntoon eikä tarvi jänskättää.... projektinne tosin hieman venähtää.

Missäs Elternia, Vilei ym. jos nikit nyt oikein meni.

Mammariini kp 10

Vierailija

On TODELLA maanantai olo kyllä täällä taasen.

äitix3: Todella harmi ettei tyhjennys ollut onnistunut.Toivotaan että toivut kaavinnasta nopeasta ja pääsette aloittaa puhtaalta pöydältä.Voimia teille.

Elternia: Pahoitteluni myös sinne, ettette ole saaneet clomeja.

Mammariini: Vai on sellaiset fiilikset tulleet, mutta kuten sanottu niin varmaan se ratakaisu syntyy jossain vaiheessa ja itselle tulee selkeä ja vahva tunne siitä millaisena tulevaisuuden näkee.

Itse olen myöskin pohtinut että olemmeko hulluja kun vauvan vielä haluamme, mutta kaipuu on nii voimakas saada vielä yksi pikkuinen.

Olin ajatellut viivyttää hommaa kun pääsin opiskelemaan. Opiskeluni olisi siis oppisopimusopiskelua ja nyt olen muutaman päivän ollut uudessa työpaikassani ja en viihdy kovinkaan hyvin ja minun on vaikea nähdä itseäni siellä kovin pitkää aikaa. Vanhaan työhöni pääsen takaisin jos vain haluan.

Nyt kuitenkin päässä pyörii miljoona tunnetta ja kysymystä, esim. mitä ihmiset ajattelevat jos jätän hyvän tilaisuuden käyttämättä ja olenko täysin kajahtanut jos en tuolla jatka sitten.

Samalla tuo tyytymätömyys tuohon paikkaan on saanut vauvakuumeen vain pahenemaan ja tuntuu että voisin raskautua vaikka heti.

Tyytymättömyyttäni uutta paikka kohtaa lisää vielä sekin että työmatka on pitkä ja siihen kuluu aikaa enemmän kun olin arvioinut(junat kulkevat harvoin) eli käytännössä lähden aamulla 6.25 ja töiden jälkeen haen lapset ja olemme kotona 17.00 kun vanhassa paikassa ollessani lähdin 7.00 ja olimme lasten kanssa kotona 15.30

Niin ja nani taisi kysellä että kuinka laihdutin aiemmin.Eli ensimmäiset 4vkoa kävin painonvartijoissa ja sen jälkeen jatkoin heidän ohjeillaan itsenäisesti ja samalla harrasti sauvakävelyä 3-4krt/vkoa ja silloin tällöin kävin hydrobicissä.

Äh, olipas taas marmatusta ja omaa napaa,pahoitteluni siitä.

Hauskaa alkanutta viikkoa toivoopi Mimmuli

Vierailija

Eipä mulla ihmeempiä tulin vain moikkailemaan...onko tosi että pinomme hiipuu näin totaalisesti ;( On vaan aika kurjaa ku melkeimpä jokailtaiseksi on täällä vierailu/kirjoittelu tullut...

ON: kp 29 voihan armoton mikä alaselkä kipu...vetää ihan tukkoon, hyvä että saa selkäänsä suoristettua taikka pääsee autosta noustua...mitähän lie?!? taitaa tulla melkonen tätiliini kylään (ei siis kutsuttuna)...mutta eipä mitään muita oireita tuon vilun lisäksi mihinkään suuntaan...

Mutta tulkaahan vaan kaikki pinoutumaan...ois niin mukavaa lukea juttujanne!

Hyvää viikonlopun jatkoa...

nani kp siis 29 (29-34)

Vierailija

No ompas mukavaa että Mimmuli ja Mammariini ovat tulleet katkaisemaan yksinpuheluani... :D

Mammariini: niin meilläki oikeastaaan mennään...annetaan jonku toisen päättää tuleeko meille enää neljättä...tosin tällä hetkellä aika vahvasti näyttää ettei ihan heti oo tulossa :( Selkäkipu onneksi taitaa pikkuhiljaa alkaa hellittämään tai siltä ainaki tuntuu ku tänään on voinu jopa selkä suorana kävellä...

Mimmuli: Voi ku surkeaa...aika kauan väliä pitää hoidoissa olla...mutta pääasia että tuut kokonaan kuntoon!

Toivottavasti vatsatauti olis jo poismennyt eikä muille tulis!! On se vaan niin kurja tauti! Ja flunssan alku sais mennä sitä vatasataudin kanssa samaa tietä pois ennen ku ees kunnolla teille rantautuu....

ON: siis aika vahva tunne että täti sieltä on tulossa :( Näin aivan ihanaa unta että olin raskaana ja se pikkunen teki käännös yritystään niin että ihanan pikkuruinen jalkapohja sojotti tuossa kyljessä ihan nahka pinkeenä ;) tuossa unessa tuo meidän pikkumies siinä silitteli pientä jalkaa ja hälle selitin että siellä on sun pikkusisko taikka -veli...

Tästä intoutuneena menin ja tein sitte testin joka on selkeä nega :( eli tänään on ollu "lievä" v...tus päivä, ei huvita enää yhtään mikään...dietinki panin ihan plörinäksi ja olen vetäny ihan kaikkea sontaa mitä kaapista olen löyntäny (onneksi siellä ei enää hirveesti herkkuja kuitenkaan ole ollut mutta kyllä ihan tarpeeksi) ja nyt tuo keskimmäinenki kavereineen onnistuivat herättämään ulkona nukkuvan "vauvan" puolen tunnin unien jälkeen eli iloinen ilta luvassa...huoh!

Ukkokullalla alkaa reissuputki loppuviikosta...tällä viikolla on kolme päivää "vaan" pois...samaten ens viikolla...sitä seuraavalla viikolla on luvassa reissu kohti Firenzeä ja Pariisia (arvaatkaa vaan oonko kade?!?) ja sitä seuraavalla taas viikko Saksassa...eli ens kierrollakaan on ihan turha mitään plussia ootella...taitaa pöllyyttelyt jäädä aika vähälle...valitettavasti...ja näitten jälkeen reissut vaan jatkuu koko kevään mutta siihen pömpsiin kuuluu myös se koko perheen loma Arabiemiireihin...jospa sitä siellä sitte saataisiin yhteistä aikaan...

Eli tänne ei tän kummempia...tätiä ootellessa....Oisko kellään ilosempia juttuja luvassa...? Niitä kans ootellessa...

nani kp 30 (toistaiseksi)

Vierailija

Kirjoitin äsken pitkän sepustuksen, mutta jostain syystä lähetetyksi tuli vain huomenta viesti.

Eli kokeillaan uudestaan.

On todella pino hiljentynyt, mikä on surullista kun täällä on aina ollut niin kivaa kirjoitella ja lukea kuulumisia.

Axuliini: Kiva kun olet liittynyt porukoihin, on aina mukava saada uusia kuumeilijoita joukkoon.

äitix3:Toivottavasti nyt kaikki ok tuon kaavinnan jälkeen ja ihana kun lapsenne ovat naittineet ulkoilusta ja äitikin sitten saanut levätä.

nani: Plussan toivon sinne ja jospa olisi tädiltä kartta hukassa....

Meille rantautui sitten perjantaina vatsatauti=(( Nyt ovat tytöt sen läpi käyneet ja odotellaan että koska tuo poika alkaa sitten oksentamaan ja toki jännitys, että saako vanhemmat myöskin taudin. Ja ihan lisänä sitten poika heräsi aamulla niin kovan ja kumisevan yskän kanssa että menee varmaan ensi viikosta 2-3 päivää saikulla lasten kanssa.

Sitten vielä selvennystä siihen loop hoitoon,eli sain hoitajan kiinni ja hoito tehdään siksi vasta huhtikuussa että loop hoitojen välissä pitää olla 3-4kk, hoitsu myös rohkaisi kovasti että akikki saadaan kuntoon aj ei ole syytä huoleen. Eli koitan nyt ottaa rauhallisesti onhan tässä touhua, eli varmaan aika kuluu nopeasti.

Mukavaa sunnuntaita toivotellen mimmuli joka lähtee oksennuspyykkiä pesemään.

Vierailija

Lapaet olleet Papan kanssa ulkona pariinkin kertaan tänään, vaikka nuhaisia ovatkin. Ovat nauttineet ulkoilusta ja pappa pienten seurasta. ja itse olen saanut levätä rauhassa.

Kipuja ei ole, paitsi jos olen pitempään pystyssä niin koko alavatsaa alkaa jomottamaan, ihan kuin kuukautisten aikana. Vuotoa ei ole kuin nimeksi, pikkuhousunsuojalla pärjään. mutta kuuluukohan tämän olla näin niukkaa??

Ja sitten muuhun:

Mimmuli2010: Voi ei! Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin. Tuntuu kyllä aika hurjalta tuo yli kahden kuukauden odotus ja sitten vielä tulosten odotus... siirtäisköhän ne sitä aiemmaksi jos soittaisit ja pyytäisit??? Tosi kurja tilanne. Voimia ja haleja sinne!

Ja jotain muutakin mun piti kommentoida, mutta unohdin jo mitä...

Lumiset terveiset nyt kumminkin kaikille!

äitix3

Vierailija

Mulle on tehty imukaavinta esikoisen jälkeen, kun sisään jäi vielä reilu 2 l raskausmateriaalia.... sen siis kaavinnan jälkeen vuoto oli aika niukkaaa ja loppui aika pian.... onneksi, olin sitä ennen vuotanut niin kuin hana olisi avattu, kun vuoto alkoi ennen kaavintaa. Vatsa oli kuin olis ollu vieläkin raskaana... painoa jäi kaavinnan jäljiltä sairaalaan n 4kg....

Josko tästä vähän apuja

Mammariini kp7

Vierailija

En ole kerennyt kirjoittelemaan viime viikolla, jos nytten sitten sais aikaseksi. Lukemassa olen kyllä käynyt. Täytin perjanataina 30v. mutta mitään juhlia en viitsinyt järjestää. Juhlitaan helmikuussa sitten poikien kanssa yhteisesti 7v ja 5v synttäreitä.

Äitix3: Toivotaan, että nyt pääset jo "rauhaan" keskenmenosta ja hcg myös laskenut. Kyllä se aurinko paistaa myös kaiken jälkeen. Toivottavasti pääset pian kokemaan raskauden "ihanuuden" jos päätätte vielä yrittää.

Eltemia: toivottavasti niitä clomeja saa pian. Inhottavaa, että lääkkeiden takia yritys pitkittyy.

Mammariini: Onneksi gyneltä sait puhtaat paperit ja toivotaan, ettei papassakaan olisi mitään. Itse olen kanssa välillä miettynyt tätä neljättä mutta tiedän melkein 100%, että katuisin, jos en edes yrittäisi. Onnea päätöksentekoon. Se ei ole helppoa.

Mimmuli2010: Harmi ettei oppisopimuspaikka miellytä sinua. Muista, ettei muiden ihmisten mielipiteitä kannata kuunnella. Teet itse päätöksen jatkatko siellä. Ei sitä olisi kiva tehdä töitä sellaisessa paikassa. jossa itse ei viihdy lainkaan. Tuo päivän pituuskin on kyllä pitkä.

Odottavan aika on pitkä mutta onneksi tuo huhtikuu ei ole kovin kaukana. Voimia sinne!

Anttusanttu: Kiva oli kuulla sinustakin. Onnea päätöksen johdosta. Sitähän ei ole vielä tehty peruuttamattomaksi :) Olet kyllä hienosti pudottanut painoa. Itse en saa mitään aikaiseksi sen suhteen.

nani76: Sulla on jännät päivät edessä. Toivotaan plussaa sinne. Olisi se mukavaa, että edes joku plussaisi täällä. Toivottavasti selkäkivut jo rauhoittuvat. Olit kyllä nähnyt ihanaa unta. Eihän se nega vielä välttämättä mitään kerro. Jännätään vielä vähän aikaa! Miehesi kyllä reissa paljon. Miten ihmeessä jaksat hoitaa kaiken kotona "yksin"? Itsellä tuntuu ettei itse jaksa mitään, vaikka mies on kotona. Meillä nuorimmainen myös nukkuu ulkona. On nyt nukkunut 3 h. Saa nähdä milloin herää. Harmi kun teillä pikkuinen ei saanut nukuttua kauempaa. Tiedän miyä ilta on kun päikkärit jäävät lyhyeksi.

axuliina: Kiva kuulla sinustakin. Kirjoittele vaan lisää, koska sitä täällä kaivataan. (paraskin sanomaan, itse kun kerran viikossa saa kirjoitettua:) ) On se neljäkin lasta hyvä määrä. Saanko udella, että miksi kaikki lapset ovat syntyneet sektiolla? Itse olen luullut, että kolme on max määrä.

ON: Mulla kp 43 ja testi näytti torstaina negaa. En tiedä mitä ajatella. Tiistaina sitten teen TAAS testin ja soittelen neuvolaan, oli tulos mikä tahansa. Olisihan se kiva, että plussa tulisi mutta en oikein usko kuitenkaan, että enää tulee. Jostain syystä kierto vain on venynyt. Onneksi tiistaihin ei ole pitempi aika:) Pääsee vihdoin tässä asiassa eteenpäin. Minulle voisi tuonne listaan päivittää iän kohdalle tosiaan tuon 30v. Jos joku viitsii.

Nyt taidan lähteä herättämään tuon pikkuisin päikkäriltä. Eilen illalla vaihdettiin pinnasänky pois ja meni puol kahteen ennenkuin suostui laittamaan nukkumaan. Uusi sänky oli kait liian pelottava. Meillä on sellainen jenkeistä ostettu puhallettava paloauto sänky. Isommat kyllä tykkäävät mutta pienimmäinen ei kun tajusi, että siinä nukutaan.

Johan tässä tulikin taas kirjoitettua koko viikon edestä. Toivotaan plussatuulia tänne!!!

minä79 kp43/28-30

Vierailija

Mammariini: onnea vielä päätöksentekoon...se ei varmaan tule olemaan helppoa vaikka saitkin "puhtaat paperit" gyneltä....Ite tietty toivon että saisimme sut täällä hyvänä seuranamme pitää :)

Juu niin sääki taisit olla -76 vai kuinka? Jotenki sitä tuntee jo ittensä hurrrjan vanhaksi :DD Kiitos muuten plussatuulista...ite en tohi edes aatella sen suuntaista...aika moiset kevennykset ole kyllä kaavinnasta "saanut" hurjan kuulosta...jos vielä vuositki ennen sitä...mistä ihmeestä sitä "tavaraa" riittääkään?!

axuliina: siitähän se lähtee :) eihän sitä koskaan tiedä...yks kertahan riittää! Määki tulin raskaaksi tuossa viime keväänä vaikka imetin vielä varmaan kymmenen kertaa päivässä ja menkkoja ei näkyny mailla eikä halmeilla, poika oli sillon 9kk ku se meni kesken...la:han ois ollu tässä tääl viikolla...maanantaina...Uutta tässä ootellessa...

Mimmuli2010: Voih, kyllä saitkin kurjia uutisia ;( kamalasti jaksuja sulle...kannattais varmaan yrittää soittaa sinne ja koittaa saada aiempaa aikaa....tuo reilut 2kk on hirmu pitkä aika....Toivottavasti kaikki olisi kuitenki hyvin!!

äitix3: On kyllä nopeaa toimintaa kieltämättä...toivottavasti jakselet jo paremmin ja toivotaan että se ois nyt sillä selvä ettei sua enää tuon asian kanssa kiusata...

Kiitos tsempeistä, olen samaa mieltä, jospa sitä yhessä saadaan jotain aikaseksikin...muut kans kiloihinsa kyllästyneet mukaan vaan!!

Leivottiin tuossa esikon kanssa pullaa, oli niillä läksynä...aika myöhäseen meni ku viimenen pitkosatsi oli uunissa sillä aikaa ku tissittelin Jooelin kans...meinasivat siis kärvähtää ku tyypillinen miehenalku tuo esikko on ku unohtu vessaan siks aikaa :o olen kyllä sanonu että ite saa maksaa sen peräpukamaleikkauksen minkä saa aikasekseen tuolla istumisella...pitäs varmaan netistä näyttää sille muutamia pukama kuvia jospa siitä ottas opikseen...mutta taitaa suvussa olla ku kattoo mun iskää ja veljiä :DD Menenpä siis pakastamaan pullat..

Hauskaa viikonloppua kaikille ja pysykäähän terveenä! Ja ei muutako peitot heilumaan!

nani kp27 (29-34)

Vierailija

Minäkin yritän nyt aktivoida itseäni tänne teidän porukkaan ja hieman tutustua teihin muihin. Nyt on rauhallinen hetki, vanhin kerhossa, keskimmäinen mummin kanssa pihalla ja nuorin nukkuu vaunuissa. Mies lähti reissuun aamulla ja olen poikien kanssa nelisin, tykkään kovati olla poikien kanssa yksin. En kuuluu niihin jotka marisee miehen menoista, minkäs hän töilleen voi..

Meillä oli eilen "historiallinen" ilta.. Seksiä ensi kerran synnytyksen jälkeen, kuopus siis 7,5kk. Eihän tuota kovin nautinnoksi voi sanoa, jännitystä ilmassa ihan hurjasti, mutta eka kerta nyt siis onnellisesti takana, tästä on hyvä jatkaa;-) Limakalvot imetyksen takia aika kuivat ja ohuet, kuukautiset ei ole alkanut joten mahdollisuudet raskautumiseen taitaa olla aika heikot, mutta yritystä ei vielä oikeastaan siis ole. Jos tulee, niin tulee, mutta jos Eero antaa odotella on sekin ihan hyvä..

Jotenkin tunnen jo vähän haikeutta, kun se meidän pikku-eero on sitten se viimeinen, lapset ovat syntyneet sektiolla, joten alkaa mamman paikat olemaan turhan kovilla jos seitsemää veljestä tavoittelisi. Lupa uudelleen raskautumiseen kuitenkin vielä on.

Nyt taidan jatkaa näitä kotipuuhasteluja.. Tsemppiä kaikille kanssasisarille!

Vierailija

Onpas täällä taas hiljaista...

Mimmuli2010: kurjaa ettei toi sun uusi paikkasi ollutkaan sitä mitä toivoit/odotit, mutta älä välitä muista. Kuuntele sydäntäsi ja omia tunteita. Silloin on parempi.

Hyvä nani: nyt vaan tsempitetään toisiamme painon pudotukseen! Kyllä me pystytään jos vaan oikein yritetään. Eikö vaan!

Ja sitten ON: Tänään sitten oli se kaavinta. Aamulla menin osastolle jo 6.44. ja pois lähdin kl.12.00. Nopeaa toimintaa! Mä olen taas niin herkällä tuulella, kaikki hoitajat ja lääkärit olivat niin ihania ja lohduttivat ja puhiuvat kauniisti. Ja heti kuukautisten jälkeen saa alkaa yrittämisen uudelleen. Pahoillaan olivat myös lääkkeellisen epäonnistumisesta. Heräämössä lääkäri kävi kertomassa toimenpiteen kulun, mutta meni hiukan ohi. Papereista luin että "raskaus oli vielä jäänyt kohtuun". tarkoittaa mitä?? oliko siis se sikiö jäänyt vielä sisälle ja kaikki muut tullut ulos?? No, nyt olis kuulemma kohtu tyhjänä. Parinviikon päästä pitäis terveyskeskukseen mennä verikokeisiin, että hcg on varmasti poistunut.

Olo on nyt turta. joo, ja aina anestesian jälkeen mulla on oksettava olo. Haikea olo oli kyllä olla, kun tiesi että kerrosta alempana on synnytys osasto ja lapsivuodeosasto... Haikeaa oli. Omahoitaja sanoikin että tervetuloa loppuvuodesta kerrosta alemmas... ihanaa..

Ai joo ja Mammariinille: älähän nyt luovuta! Kerrohan mitä gynellä sanoivat.

Pirteää tammikuuta.

äitix3

Vierailija

Jos joku viitsisi sitten laittaa kinkin edellisiin keskusteluihin, mä olen aika onneton näissä tietokone asioissa...

Ja onneton olen muutenkin. Jälkitarkastus oli tänään, hyvä niin. Tyhjennya oli TÄYSIN EPÄONNISTUNUT. Lääkäri jopa kysyi tuliko ollenkaan vuotoa... Keskiviikkona menen sitten kaavintaan, Vi''''u, kyllä voi ottaa päähän. MIkään ei mene niinkuin pitää, mitäköhän vielä tulee..

Mä olen taas vain itkenyt koko päivän ja yrittänyt saada lapsille hoitajia keskiviikoksi, pitää olla sairaalassa jo 7 aamulla, niin pitää keksiä esikoisellekin joku viemään kouluun. Joo, mies ei pysty olemaan töistä pois... Onneksi on isovanhempia ja kummeja..

Oikeesti, mä en enää edes tiedä uskaltaakohan täsää enää edes yrittää sitä nelosta.. Mä en yksinkertaisesti jaksaisi enää henkisesti tätä rumbaa uudelleen.. Kaikkea sitä heti miettiikin, mä olen nyt vain aika tyhjä...

Parempaa viikon alkua muille.

äitix3

Vierailija

On sitä näköjään muillakin epävarmuutta ilmassa. Me ollaan toistaiseksi tosi tyytyväisiä, että laitettiin jarrut kiinni. Nyt tuntuu hyvältä kolmilapsisena perheenä. Työt (yksityisenä perhepäivähoitajana) alkavat syksyllä, ja olen siitä TOSI iloinen ja ihan innoissani.

Painonpudotus on nyt rysähtänyt käyntiin. Kahdessa viikossa olen pudottanut 3.4kg, ja tuntuu että vauhti vaan jatkuu =) Normaalipainoa kohdin ollaan menossa, jee!

Kyllä mä sellaisen viestin annoin miehelle tuossa yks päivä, että kun meitä auttava appiukko jää eläkkeelle kahden vuoden päästä, niin sit voidaan kääntää tää kelkka vauvansaamista ajatellen. Mut siihen mennessä käytetään ehkäisyä. Ja pikkuhiljaa voisi harkita sitä sterilisaatiota tai sit miehelle vasektomiaa... Jos vauva-ajatus ihan oikeasti sit jo jää taka-alalle. Sanotaan, että jokainen nainen saa yhden lapsen liian vähän. Mä sit ainakin saan =/ Toisaalta, olen paljon miettinyt, että kadunko sitten kiikkustuolissa... Voi olla, mutta luulen että mä kyllä silloinkin ymmärrän nykyisen minäni päätöstä!

äitix3: Olen kauhean pahoillani, että tyhjennys on epäonnistunut. Voi rähmä!! Tsemppiä koitokseen!

Maalaisompulle terkkuja ja voimahali surullisen uutisen johdosta! Tsemppiä raskauteen, kaikki menee aivan varmasti hyvin =)

Tosi hyvää alkanutta vuotta kaikille ja plussatuulia kaikille!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat