Loistavasti sanottu, asian ytimeen! Jarkko Tontti:

Vierailija

"Pyysivät vanhan kolumnin myötä telkkkariin. Aiheena lasten päivähoito. Vastapuolena oli kotiäiti Nina Mikkonen, jonka mouhuamista kuunnellessa nauratti koko ajan aivan tolkuttomasti. Sain kuitenkin pidettyä hymyn pyllyssä. Välillä tunsin syvää myötähäpeää Mikkosen puolesta, ihmispolo nolasi itsensä tyystin. Jos olet absurdismin ystävä, klikkaa katsomaan, tänne.

Vaikuttaa siltä, että on meneillään on yleisempikin nyrjähdys. Mikkostyylinen kuuntelemattomuus ja vastapuolen päälle huutaminen yleistyy. Varsinkin jos jossakin sivutaan maahanmuuttopolitiikkaa ja tunnetun uusrasistin hullu-uhoamista, ponnahtaa esiin kuuliaisten vasallien räyhäjoukko, jolla ei ole mitään sanottavaa eikä varsinkaan perusteluja mielipiteilleen, mutta huuto on kovaa. Pohjattoman surullista väkeä. "

(Itse muuten hoidin lapset kotona kunne nuorin täytti kolme vuotta. Eli olen kotihoidon kannalla pienten lasten suhteen jos siihen vain vanhemmilla on mahdollisuus).

Kommentit (3)

Vierailija

että arvomaailma opitaan kotoa - minkälaisen arvomaailman he antavat lapsilleen kun kuulemma tuo vanhempi osaa jo kysellä kauppakeskuksessa että onko joku maahamuuttaja (tai joku vielä pahempi "termi") Tarvitseeko alaikäiselle lapselle opettaa rasismia jo äidinmaidossa? Mun mielestä tuon ikäiselle (ja vanhemmillekin) kaikkien ihmisten pitäisi olla samanarvoisia ikään, rotuun tms katsomatta.

Oma lapseni taisi olla 6v kun tajusi että meitä on eri värisiä:D Ja kuitenkin on tuohon ikään mennessä matkustanut jo 13 maassa, 14 lähdetään parin päivän kuluttua maapallon toiselle puolelle. Ei lapsi näe tuollaisia asioita ellei kotona niitä tuputeta!

Vierailija

Meidän lasten päiväkodit ja osa suvustakin on etnistä sekamelskaa ja ovat osanneet asiaa kysyä ja ihmetellä, vaikkei ole tuputettu; onhan niillä silmät päässä.

Vierailija

väitetty.

t. ap ((Itse muuten hoidin lapset kotona kunne nuorin täytti kolme vuotta. Eli olen kotihoidon kannalla pienten lasten suhteen jos siihen vain vanhemmilla on mahdollisuus).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat