Millasia Oriflamen tuotteet on? Onko ihan ok?

Vierailija

Mietin, että kannattaisko kokeilla ihan normaaliin ihonhoitoon ja eikös siellä ole myös meikkejä??

Millasia kokemuksia sulla itellä ja/tai tuttavapiirissä on Oriflamen tuotteista ja asiakaspalvelusta?

Kommentit (7)

Vierailija

itte en enää muita meikkejä käytäkkään. Viime keväänä siskon kautta tilasin ihan kokeilumielessä ja tykästyin . Kaikenmaailman kalliita meikkejä oon kokeillu ja iho ei ole tykänny vaan alkanu näppyilemään ja kiiltämään jne. Nyt ei ole näin käynny, eli mun iholle sopii täydellisesti. Ei tietysti kaikille. Ripsivärit ovat ehdottomasti parhaita mitä olen koskaan kokeillu.

Vierailija

Jos puhutaan vaikka ihan peruskosteusvoiteesta vaikka kasvoille ja sit joku luomiväri/ripsari tms.?

ap

Niin ja kiitokset vastauksista! =)

Vierailija

suihku- ja vartalovoiteissa vahvat tuoksut. Kosmetiikan tehosta en niin tiedä. En kyllä maksaisi niistä sitä hintaa.

t. ex-yhteyshenkilö

Vierailija

Just syksyllä tilasin (kun en kehdannut olla tilaamattakaan) nimenomaan meikkejä, ja suureksi yllätyksekseni ne oli tosi hyviä. Aiemmin olen käyttänyt esim. Clarinsia.

Vierailija

Oriflame on sikakallis, aivan törkeää rahastusta. Laatu on samaa kuin Avonilla. Anteeksi, väittäisin jopa että Avon maailmanlaajuisesti tunnettuna superfirmana pystyy tarjoamaan vielä laadukkaampia tuotteita.

Molempien lfirmojen voimassa olevat nettikuvastot pystyt selaaman netistä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat