Aivan käsittämättömän hyvä puolivalmiste: Atrian häränlihalastut kermakastikkeessa

Vierailija

Lihat ruskistetaan ja lisätään purkki ruokakermaa ja NAM. Alkoi jo iänikuinen possuwokki kyllästyttää ja nyt löytyi mun suosikkiruoka.

Lapselle ei kumminkaan kelpaa mikään, niin aivan sama mitä ruokaa teen jos teen.

Kommentit (11)

Vierailija

Ihan käsittämätöntä. Joka paikassa vaahdotaan kestäväst kuluttamisesta ja täällä pannaan ruokaa roskiin, koska sitä ei huvita syödä. Lienette upporikkaita ja maapallosta piittaamattomia. Huh, miten pahaa tekee. Tekisit sellaista ruokaa, joka maistuu ja opettaisit lapsesikin syömään. Ja jos tähteitä jää, laita nyt edes kompostiin...

Vierailija

ruoka roskiin kun se on alkanut etomaan. Aina mennyt biojätteisiin puoli paistinpannullista kastiketta ja wokkia kun ei ole sitä suuriruokaista jätemyllyä talossa.

Keittoruoka on ainoa joka meillä menee vielä kolmantenakin päivänä, mutta keittoa meillä on harvoin koska en jaksa kuoria perunoita. Keittoa meillä syödään vain jos mummo on ollut kylässä ja sopan keittänyt.

No, enhän minä tiedä maistuuko tuo häränlihalastut-pippurikastike mulle huomenna kun sitä tänään vasta eka kertaa laitoin. Huomenna näkee meneekö sekin roskiin.

Vierailija

Jos keitosta tms. kyse, niin kolmekin menee. MUTTA emme syö samaa joka aterialla; jos laitan esim. tänään päivälliseksi kastiketta, syömme sitä huomenna joko lounaaksi tai päivälliseksi mutta emme molemmilla kerroilla.

Vierailija

ei minusta mitenkään kallis vaikka olenkin työttömänä. meillä ei ole suuri ruokaista miestä syömässä, jotenka ruoka riittää mulle ja lapselle 2 päivää

Vierailija

Meillä nelihenkinen perhe syö kaksi ruokaa jauhelihakastikkeesta, jolle tulee hintaa

-jauhis 2-2,5 euroa

-pasta 0,29

-vähän jauhoja

-porkkanaraastetta/kurkkua/pakastevihanneksia

Eli 3-3,5 euroa yhteensä. Ikinä ei oo roskiin tuota heitetty.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat