Viiiiiiimein raskaana!

Vierailija

1,5v yritystä ja yksi keskenmeno. Nyt olen raskaana, ja testissä selkeä plussa! rv5+1.

Olen niin järkyttävän onnellinen, ja päätin pysyä onnellisena vaikka tiedänkin mahdolliset riskit. :) Turha surra sitä mikä ei ole vielä tapahtunut, sen ehtii suremaan sittenkin. :)

Kommentit (13)

Vierailija

Mullakin pco nähty ultralla, mutta silloin lääkäri sanoi meidän voivan hyin vielä yrittää luomusti, koska oli jo yksi raskaus takana, vaikka se menikin kesken. Nyt sitten tämä ihana vahva plussaviiva, on se vaan niin lystiä.

Silloin keskenmenoraskaudessa olin tosi huolissani, mutta luulen sen raskauden kyllä olleen jotenkin oudon tuntuinen jo alusta asti. Plussakaan ei koskaan tullut ihan vahvaksi asti, nyt on jo alusta vahvempi plussa kuin silloin. :)

En suostu myöskään olemaan negatiivinen, olen hyvällä mielellä nyt! Jos jotain käy, katson sen läpi sitten. Olisi ihanaa, jos hoidoilta vältyttäisiin, ne ovat edessä JOS jotain käy, mutten suostu ajattelemaan niitä järin nyt. :)

ap

Vierailija

Nauti vaan joka hetkestä, ihan turhaa olla liian pessimistinen ja pelätä pahinta! Sulla on ihan oikea asenne!

Me saatiin 2 vuoden lapsettomuushoitojen jälkeen tyttö, sillon yks "ystäväni" varoitteli n. viikoille 35 asti et älä vielä intoile, jos se vaikka tulee kesken tai käy muuten huonosti... itse en suostunu jäämään siihen ajatukseen vaikka toki välillä pelottikin. Vauvakin voi paljon paremmin jos äiti on onnellinen! =)

Nyt me toivottais pientä sisarusta tytölle, luomuraskaus ei lääkäreiden mukaan ole mahdollinen (mulla vaikea pco), mutta ei siitä toivosta silti osaa luopua... ;) uudet hoidot aloitetaan varmaan kuitenkin pian.

Onnea vielä odotuksellesi, ihanaa kun kävit jakamassa uutisen! ;)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat