Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna eka neuvola, en kerro lapsen isää, en täytä AUDIT-kyselyä

Vierailija

enkä ota vanhaa äitiyskorttia mukaan. menen neuvolaan vain saadakseni äitiysavustuksen ja ilmaisen ultran

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

sehän kertookin kaiken mun nykyisestä alkoholinkäytöstä. Just tuolla vitun analyysiasenteella varustetulla neuvolatädillä ei ole mitään käsitystä siitä mitä normaali sinkkuelämä biletyksineen ja hauskanpitoineen on.

Vituttaa niin paljon huominen, että tekis miele polttaa vähän pilveä jotta rentoudun.

ap joka ei ole koskaan huumeita kokeillut, mutta nyt voisin aloittaa, rv 11

Vierailija

Lainaus:

kavereita tulee kylään bilettämään. Sais vaan tuon kätisevän taaperon tuosta ensin nukkumaan. Ja sillä äitiysavustuksella ostan itselle jotakin kivaa, vauva ei tartte mitään uutta, mutta mun pitää päästä kampaajalle.

Oikeasti vituttaa kun joku tavallista arkea ymmärtämätön lesta-vanhapiika alkaa neuvomaan kuinka ihmisen tulisi raskausaikana elää.

Eikä mua kiinnosta ollenkaan tämä raskaus, elän niinkuin ennenkin

Heh heh.. kylläpäs olet hauska!! Kyllä minulla lestana (en kylläkään vanhapiika) ainakin on elämä paremmin hallinnassa, toisin kuin sinulla pikkuteinillä ;)

Menehän rauhassa kauppaan.. kait nyt muistat kuitenkin sen pikkuisesi otttaa mukaan?

Vierailija

neuvolaan, jos niin inhoat ko. paikkaa? Käsittääkseni myös yksityinen gyne voi antaa sellaisen, että voit toimittaa Kelalle. Ei kai julkiseen terveydenhuoltoon osallistuminen ole mikään _pakko_ vaan ennemminkin oikeus. Voit halutessasi hoitaa koko äitiysajan seurannan yksityisellä.

Vierailija

Minulle ei koskaan ole tehty koko audit-kyselyä. Justiin kävin neuvolassa ihanan tädin luona kun viikkoja 14. En ole ennen kuullutkaan tuollaisesta testistä.

Vierailija

Vaikken itsekkään pidä kaikesta mitä neuvolassa tehdään ja kaikista ihmisistä siellä ja jätän käyntejä väliin jos kaikki mennyt hyvin.. en silti ymmärrä mikä sun sisuksissasi noin kuohuttaa, että tulet tänne vaahtoamaan kieltäytymisistäsi ???? Vaikuttaa kuin sulla olis hieman jotain jäänyt hampaan koloon :) tai teininä hellyys vähiin...

Vierailija

Lainaus:

Vituttaa jo valmiiksi se kyylä-ämmä siellä Marimekkopaidassa lässyttämässä, käyn vain pakolliset käynnit siellä kyyläämössä ja menen yksityiselle ultraan

Muista nyt kuitenkin, että se th tekee vain työtään. Ei kyylää. Ajattele nyt oikeasti. Kiinnostaako ämmää oikesti henkilökohtaisesti pätkän vertaa teidän asianne..?

Hassua ajatella, että hoitoon vaikuttaisi jotenkin vaatetus, minkä joku muu on määrännyt hoitajan päälle. :-)

Vierailija

Lapsen isää nyt neuvolassa ei tarvitsekaan kertoa. Mutta Audit testistä ei kannata kieltäytyä, herättääe päilyjä. Tosin senkin voi täyttää niin, että saa tuloksen vaikuttamaan silti mitä itse haluaa....

Vierailija

viinan ja tupakan käyttämättömyyteni ei neuvolalle kuulu eikä myöskään se kuka on lapseni siittäjä.

Vituttaa jo valmiiksi se kyylä-ämmä siellä Marimekkopaidassa lässyttämässä, käyn vain pakolliset käynnit siellä kyyläämössä ja menen yksityiselle ultraan

Vierailija

mutta kertaakaan en ole ko. kyselyyn vastannut! Ei ole myöskään kyselty vanhojen äitiyskorttien perään. Eiköhän niillä ole tiedot koneella, jos olet ollut samassa paikassa aiemminkin...

Vierailija

vittu että sädekehä häikäisee, pitää hakea aurinkolasit ettei sokaistu. Ps, tietääkö kukaan tyyppiä joka voisi heittää mulle pari marisätkää??

Vierailija

Niin samahan sitä on lähteä sitten huomenna neuvolan jälkeen vetämään päiväkänni. Töihin soitan että olen sairas.

Seuraava neuvola on vasta viikkojen päästä, eli tässä ehtii kännäämään ihan kivasti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat