Mitä hyvää on siinä, että asuu lähellä sukulaisia?

Vierailija

Muutettiin miehen sukulaisten lähelle ja mua v*tuttaa jo nyt enemmän kuin laki sallii. Kaiken pitäisi näet aina mennä just niin kuin heillä on aina tehty! En mä nyt miksikään orjaksi tänne muuttanut, anteeksi vain.

Kommentit (5)

Vierailija

kun anoppi raportoi koko suvulle esim. jos minut on nähty marketissa ostamassa soijaa, että "nyt se estää lasta syömästä lihaa, kamalaa". Tai jos joskus sanon anopille vastaan, se tarkoittaa tietysti sitä, että mulle naureskellaan ja kiusataan puolen suvun voimin seuraavat pari viikkoa.

Vierailija

sulla (miehelläsi?) vaan on moukkia sukulaisia. Jos mä olisin tiennyt etukäteen, niinkuin sinun varmaan täytyi tietää, että kyseessä on tuon sortin ihmiset, niin en todellakaan olisi muuttanut heidän lähelleen.

Vierailija

oma kummisetäni perheineen, oma äitini perheineen, sekä äitini äiti ja isä. Äitini sisko on pihallamme sijaitsevassa perhepäiväkodissa töissä. Minusta on vain mukavaa kun sukulaiset asuu lähellä.

Meillä ei harrastella pahemmin kyläilyjä puolin eikä toisin vaan jokainen elää täysin omaa elämäänsä. Mutta on mukava törmätä kaupassa tai ulkoillessa. Jos minulle tulee äkillinen meno ja mieheni on töissä, niin ympärillä on useita ihmisiä kenelle soittaa ja lapset pääsevät hoitoon. ikinä ei ole ongelmia ollut ja kaikille ollut vain mukavaa kun asutaan lähekkäin.

Vierailija

Mulla on miehen sukuun hyvät suhteet, ja anopin kanssa on kiva käydä kahvittelemassa. Serkut on lapsille parhaita ystäviä ja kälyjen kanssa tullaan hyvin juttuun. Anoppi ja appi auttavat lapsenhoidossa, muutoissa ja ihan arjessakin, esim. appi käy tekemässä meillä pikkuremppahommia miehen ollessa työmatkoilla.

Vierailija

Sukulaiset ovat enemmänkin hyviä ystäviä kuin vain sukulaisia.

Anoppini kanssa käyn ostoksilla ja vietän muutenkin aikaa samalla lailla kuin muidenkin ystävieni kanssa sama koskee myös äitiäni ja mieheni siskoja.

Appeni ja hänen uusi vaimonsa kutsuvat meidät vähän väliä syömään ja kylään ihan vaan muuten vaan rupattelemaan.

Kertaakaan en ole "huonoja"neuvoja saanut lapsien tai kodin hoidosta yms.

Neuvoja ei oikeastaan hirveästi tule ellen kysy, pieni vinkkejä saattavat antaa arjen helpottamiseski. Serkut, pikkuserkut, äidit, isät mukavia kaikki.

Lapsemmekin tulevat toimeen hyvin keskenään.

Minusta on ihanaa kun omat vanhempani asuvat naapurissa, apua on molemmin puolin tarjolla. Ja odotan innolla että setäni ja hänen perheensä muuttavat 10km päähän meistä, saadaan lisää hyviä ystäviä.

Mieheni tulee yhtälailla toimeen minun sukulaisteni ja omiensa kanssa kun minäkin.

Oma asennekkin ratkaisee aika lailla, vika ei aina välttämättä ole vain niissä muissa...mutta uskon että on vaikeaa jos on liian "hyökkääviä" ja kaikki tietäviä sukulaisia. Minulla on sitten ilmeisesti käynyt hyvä tuuri kun olen hyvät sukulaiset saanut :D:D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat