Lääkkeellinen tyhjennyts epäonnistui. Kuinka yleistä??

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Niin, mulle tehtiin 1.1. lääkkeellinen tyhjennys keskeytynenn keskenmenon takia. ja tänään jälkitarkastuksessa kohtu ei ollut tyhjentynyt kokonaan, oli kuulemma todella paljon raskausmateriaalia sisällä.

Kumminkin lääkkeellisessä tyhjennyksessä vuosin yli viikon ja hyytymiä tuli kaksi päivää. Onneksi oli jälkitarkastus jossa ultrattiin. nyt menen sitten ylihuomenna kaavintaan, jospa sieltä saataisiin sitten kaikki pois.

Mutta kuinka yleistä tämä on? että lääkkeillä ei saada kaikkea tyhjennettyä??

Kommentit (3)

Vierailija

Mulla kaksi keskenmenoa takana ja molemmilla kerroilla lääkkeellinen tyhjennys on epäonnistunu.

Eka kerralla tyhjennys tehtiin sairaalassa ja pääsin sitten saman tien kaavintaan kun ei kohtu tyhjentynyt. Silloin kyllä oikein vuosin, mutta hoitajat heti kyllä sanoivat, että ei tarpeeksi tule vuovoa ja ultra varmisti tilanteen. Toisella kertaa en vuotanut juuri nimeksikään. Sen tyhjäyksen tein kotona ja hyytymiä alkoi tulla vasta viimeisen tabletin ottamisen jälkeen ja niitä tuli ulos 7-10 erikokoista. Vuotoa ei sen jälkeen ollut yhtään. Ajattelin kuitenkin että homma oli tällä selvä. Kahden päivän päästä mulle nousi kova kuume ja kohtuun jääneet jäänteet oli tulehtunu ja sit kaavittiin. Antibiootit hoitivat tulehduksen. Onneksi kuume nousi suht nopeasti eikä tilanne kohdussa päässy pahaksi.

Oon kyllä kuullu monesta onnistuneestakin lääketyhjennyksestä. Mutta kannatan kyllä, että jälkitarkastuksessa kävisi aina lääkkeelisen tyhjennyksen jälkeen tarkistamassa tilanteen.

mötky

Vierailija

Tulehdus ja ambulanssilla kaavintaan. Samassa huoneessa oli toinenkin jolta lääkkeellinen tyhjennys oli epäonnistunut. Ja jälkeenpäin oon kuullu monista vastaavanlaisista.

Vierailija

Mulla on takana kolme keskenmenoa, joista kaksi on vaatinut lääkkeellisen tyhjennyksen, ja molemmat onnistuneet täydellisesti.

Toipumista sinulle!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat