Oletko koskaan saanut outoa puhelua yöllä, jonka mysteeri

Vierailija

ei koskaan selvinnyt? Itse pähkäilen kummallista yhteydenottoa tuntemattomasta numerosta pari yötä sitten. Pelottavaa se oli. Mutta TOIVOTTAVASTI väärä numero...

Kommentit (6)

Vierailija

minulle soitettiin neljästi tuntemattomasta numerosta. Ensimmäinen soitto oli tullut ennen puoltayötä, mutten huomannut sitä vaikka hereillä olinkin. Puhelin oli lähes äänettömällä ja piippasi vain kerran kun joku soitti. Toisella kerralla viittä yli 12 huomasin sen, mutten vastannut. Vasta kun se lakkasi soimasta huomasin, että se oli jo toinen yritys...

Varttia vaille yksi heräsin siihen piippaukseen ja vastasin äkkiä hiljaa (mies nukkui vieressäni ja 2-v toisella puolella) haloo. Eipä siellä ketään sanonut mitään, jotain baarin ääniä taisi kuulua taustalla. Vielä 01:18 oli puhelin soinut, silloin en edes herännyt siihen piippaukseen.

En yhtään pysty keksimään kuka minua olisi yrittänyt tavoittaa keskellä yötä. Ja vielä neljästi. Ehdotin miehelleni, että jollain olisi puhelin vahingossa taskussa soittanut minulle, mutta ei oikein tunnu uskottavalta. Ensinnäkin minulle ei useinkaan kukaan soita, että numeroni olisi siellä puhelimen viimeksi soitetuissa. Ja toiseksi jos vahingossa soittaa ei kai katkaisisi puhelua ennen vastaajaa... Yhtään viestiä ei ole vastaajaani tullut, joten ennen sen kytkeytymistä on lyöty luuri kiinni.

Omituista! Ja tuskin selviää koskaa tämä mysteeri!

Vierailija

Itselläni vuosia sitten soitettiin parin kuukauden ajan usein sanomatta mitään hetken aikaa kuunneltiin ja lyötiin luuri korvaan. Tätä tapahtui ihan mihin vuorokauden aikaan tahansa ja alkoi pelottamaan kun pahimmillaan tuli 4 puhelua saman päivän aikana ja parin äitvän päästä sama rumba. En tiedä oliko murtovarkaita (kuinka he jaksaisivat kytätä opiskelijan kämppää kuukausitolkulla?!) vai jonkun pilaa vai jotain oikeesti häiriintynyttä.

Vierailija

pyysi minua puhelimeen. Olin jotenkin tokkurassa enkä tajunnut mistä oli kyse. Mies kertoi tekevänsä tutkimusta jostain teini-iän ongelmista ja aluksi vastailin hänen kysymyksiinsä mutta sitten havahduin kun hän alkoi kysellä itsetyydytyksestä. Läppäsin luurin kiinni siinä vaiheessa. Äiti vahti vieressä koko ajan ja kyseli kuka siellä soittaa, luuli että joku poikaystävä tms. Minua on vaivannut vuosikaudet että kuka perverssi se oli, sai kai tyydytystä kun kyseli nuorelta tytöltä intiimejä asoita. Yökättää kun ajattelenkin asiaa...

Vierailija

Menin jopa niin pitkälle, että ilmoitin poliisille asiasta, jos heitä olisi kiinnostanut selvittää kuka avuntarvitsija oli ja jos joku kipeästi apua tarvitsi niin hän olisi sitten sitä saanut. Pilapuheluksi epäilivät, eivätkä halunneet asiaa sen "suuritöisen selvittelyn" vuoksi tutkia. Toki saattoivat olla oikeassakin, en väitä vastaan. Mutta omaa mieltä jäi kaihertamaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat