Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi viddu! Naapuruston äijä on kieltänyt poikaansa leikkimäsä meidän pojan kanssa!

Vierailija

Poika tuli erään toisen kaverin kanssa pyytämään poikaamme 5 -v ulos ja tämä toinen kaveri möläytti että tämä "Ville" ei kyllä saisi tulla pyytämään poikaamme ulos!

Kyselin sitten mielenkiinnosta että miksi, niin kuulemma iskä on sanonut. No, minäpä kyllä arvaan miksi, ukkelin aiemman käytöksen perusteella! Hän haluaa kasvattaa pojastaa kovaa jätkää, katsottaa tällä duudsoneita sun muita (ja sen pojasta tosiaan huomaa) ja meidä poika on taas rauhallinen ja harkitsevainen, vilkas mutta ei riidan haluinen. Tämäpä ei naapuruston äijälle käy, on mitä ilmeisemmin liian "lällyä" ja sivistynyttä seuraa.

Jep jep, näin niitä kiusaajia siis kasvatetaan, no enpä sua tervehdi enää koskaan, ja pojallemme on parempi että ei olekaan teidän kanssa tekemisissä! AMEN!!!

Kommentit (10)

Vierailija

mutta kun olen vähän tuon suuntaista kuullut aiemminkin.... vissiin naapuri ei halua että poikansa leikkii nuorempien kanssa kun tämä kaveri on jo ekalla. Se nyt on sentään vähän viattomampi syy jos nyt oikein käydään spekuloimaan... paskat, olkoot!

Vierailija

mun kieli on ollut heitä kohtaan aina tosi sivistynyttä, ihan kaikkea ei silti pidä sietää edes sen hillityn rauhallisia lapsia saavan äiti-ihmisen...

Siksi tuntuukin tosi sairaalta aikuisen ihmisen käytökseltä, en mäkään ole lastani kieltänyt heidän pojan kanssa leikkimästä, vaikka tämä poika mätkii muita ja kovistelee. Olen vain ajatellut, että paras totuttaa lapseni erilaisiin ihmisiin.

Vierailija

Kaveri oli sanonut että "Ville" ei saisi hakea teidän poikaa ulos. No tarkoittaako se ettei saa HAKEA ulos mutta saa kyllä leikkiä. Ehkä kielto on liittynyt juuri tuohon hakemiseen (esim tienylitys tms)

Vierailija

Meidän esikoinen on tuommoinen harkitsevainen ja jonkun mielestä ehkä melko lälly pojaksi. Jotkut aikuiset epäilevät avoimesti poikaa homoksi, vaikka lapsi on vasta 5-v =o

Vierailija

meidänkin naapurin lapsi oli sanonut lapsellemme että hänen äitinsä vihaa minua. Ihmettelinkin kun ei enää koskaan hakenut ulos. Mulle on ihan yhdentekevää, en mäkään halua että lapseni leikkii hänen lastensa kanssa, on sen verran erikoinen tapaus... On niitä kavereita muitakin.

Vierailija

monta kertaa hakemasta kaveria ulos. Siis juuri nyt/tänään/ tuntiin/tänä viikonloppuna ei saa mennä hakemaan kaveria ulos. Joskus muulloin kyllä.

Vierailija

Tossa tapauksessane niiden pitäis olla te, jotka kiellätte lastanne leikkimästä öykkäri-isän öykkärilapsen kanssa. Maailma on hauska :D heh hee

Uusimmat

Suosituimmat