Lapsi rikkoi tietokoneen, kuka korvaa?

Vierailija

Onko se lapsen isän syy että SINÄ et vahtinut lastasi? Ja annoit mennä koneen lähelle mehun kanssa.

Aika outo ajattelumalli sulla.

Kommentit (3)

Vierailija

kotivakuutuksestaan maksamaan edes omavastuun ylimenevän osuuden. Sinun vahdittavanahan se lapsi siellä on ollut, joten maksaisit vaan itkemättä omavastuun. Ei se einakaan lapsen isän tehtävä ole...

Vierailija

se jonka luona vastuulla lapsi sillä hetkellä oli! Ajattele jos lapsi isällään ollessaan kivittäisi naapurin auton lasit rikki ja sä saisit maksaa..!

Vierailija

Siis. Viisivuotiaani kaatoi mehua minun ja mieheni yhteiseen tietokoneeseen. Lapsen isän, jonka luona lapsi virallisesti asuu, kotivakuutus korvaa koneen mutta tämä kieltäytyy maksamasta omavastuuta. Sanoin sille, että mielestäni saisi maksaa, kun saa jo muutenkin elatusmaksut + lapsilisät ja lapsi on silti meillä yhtä paljon kuin hänellä ja nykyinen mieheni on maksellut lapsen ruokia sun muuta jo vuoden ja tämä exä on aivan itse väen vängällä halunnut ensisijaisen huoltajuuden ja kaiken vastuun lapsesta. Onko meillä siis laillinen oikeus korvaukseen vai eikö kenties ole? Siinä koneen mukana meni tosiaan myös aika liuta mun miehen juttuja.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat