Kysymys: luokittelisitko minut varakkaaksi, rikkaaksi, hyvin toimeentulevaksi vai miksi?

Vierailija

Omistusasunto 4h+k Helsingissä (paritalon puolikas), hyvä omakotitaloalue, hyvällä paikalla

Puolikas metsäpalsta (pieni)

Tilillä 60 000 euroa käteistä

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

paljon tärkeämpienkin asioiden rinnalla. Voit kokea vastaukset vihamielisiksi, mutta kysymyksesi on niin outo että vaikea vastata fiksusti.

Lainaus:

Ihan vain tiedonhalusta, että pystyn suhteuttamaan oman tilanteeni paremmin ympäristöön.

Vastausten vihamielisyydestä voi kuitenkin päätellä jotakin.

Minulle nämä asiat ovat melko neutraali fakta. Toki olen ihan tyytyväinen varallisuuteeni. Mitään omaa ansiota minulla ei omaisuuteeni ole enkä ole sellaista koskaan kenellekään väittänyt. Tai sen verran ansiota, että en ole esimerkiksi ryypännyt niitä menemään.

t. ap

Vierailija

Lainaus:

Noilla tiedoilla olet varakas. Sen lisäksi olet hyvin toimeentuleva jos tienaat yli 4500€/kk ja rikas, jos perintö summasi tulee olemaan seitsemännumeroinen

kas, se perintö ei ole mun vielä, ja jos tuuri käy niin ei vuosikymmeniin...

Vierailija

mutta en laske niitä tähän, koska ne ovat tuloja joita ei ole vielä olemassa. Jos vaikka työni loppuu huomenna. Samasta syystä en laske mahdollisia perintöjä tuloksi.

t. ap

Vierailija

oma VARALLISUUStilanteeni.

Juu, oma tilanteeni noin muuten on paljon laajempi kuin tuo varallisuustilanne. Hyvä että fiksusti sen huomasit!

Ja onneksi sanoit, että se on vain yksi asia muiden, paljon tärkeämpien asioiden rinnalla. Muutenhan en olisi sitä ymmärtänyt!

Joo. Juuri tuollaiset vastaukset kertovat usein vastaajasta enemmän kuin kysyjästä.

t. ap

Vierailija

onko sulla säännöllisiä tuloja minkä verran vai pitäiskö sun elää tuolla 60 000 kuinka kauan kun se kerran on käteistä? (ei varmaan mikään tavanomainen tilanne, oishan tuota nyt järkevämpi pitkän päälle pitää jossain muualla kuin tilillä)?

Onko talosta velkaa?

Näillä tiedoilla mä arvioisin sut aika keskivertokansalaiseksi, mutta tietty, jos velaton talo ja hyvät tulot niin ihan varakas olet. TOImeentulosta mä en sano mitään kun en tosiaan tiedä tuloja ja menoja.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat