Vierailija

Korvakoru ylhäällä korvalehdessä, vain toisessa korvassa.

Hammaskoru.

"Sekainen" lyhyt/lyhyehkö tukka, kenties hieman pysty.

Sormus pikkurillissä.

?

Kommentit (20)

i]Kun luin tuota viestiketjua niin onko se tosiaankin noin?

Että lesbo tarkoittaa yleensä miehistä naista?

Meillä ei ainakaan.

Itse olen naisellinen lesbo ja pidän vain naisellisista naisista ja seurustelen naisellisen naisen kanssa.

Siispä ei kannata yleistää ja sitäpaitsi;

elämme 2000-lukua joten jättäkää naapureiden asiat ja keskittykää omaan hyvään olemiseen.

[/quote]

oon ihan samaa mieltä, enään ei voi yleistää miltä lesbo näyttää!! tai sitä että minkälaisista naisista lesbot tykkää.. se on ihan itestä kiinni minkälaisesta ihmisestä kiinnostuu. Enkä mä ymmärrä miks kaikki ihmiset on jämähtäny jonnekki 70-80-luvulle ja kattoo niin että silmät tippuu päästä jos näkee 2 tyttöö kävelevän kadulla käsi kädessä tai vaikka ihan pussaavan.. On se kyllä niin jännittävää... Jos on pakko kyylätä ni sen vois tehdä herättämättä erityistä huomiota tai sit on parempikin idea, siiryä tosiaan tähän 2000-luvulle ja käyttäytyä kuin NORMAALIT ihmiset ja antaa ihmisten olla semmosia ku ne haluu.

asuu lesbo pariskunta.

Toinen heistä on tavallisen näköinen naisellinen nainen, pitkät hiukset ja pukeutuu klassisen tyylisiin kauniisiin ajattomiin vaatteisiin.

Toinen on sitten ihan äijä lyhyine hiuksinee ja reisitaskuhousuineen, käveleekin kuin mies :)

Lainaus:

Jokainen lesbo jonka olen tavannut on ollut lyhyttukkainen.

..ja jokainen tapaamasi henkilö varmasti avautuu sinulle seksuaalisesta identiteetistään =)

Joku kirjoitti, että kaikki hänen tietämänsä lesbot ovat olleet lyhythiuksisia. Mutta ovatko kuitenkaan kaikki lyhythiuksiset naiset lesboja? Tähän en kyllä usko, itsellänikin oli nimittäin aikoinaan lyhyet hiukset niiden helppohoitoisuuden vuoksi vuosikausia. Enkä ole edes bi :)

Nuo ap:n antamat tuntomerkit voivat pitää paikkaansa tai olla pitämättä, ihan ihmisestä riippuen.

Löytyy hammaskoru ja kaksi korvista korvan lehdestä,vain toisesta.. Tukka on aina ollu lyhyt ja sekaisin ja pikkurillissä tykkään sormusta pitää.. =) En myöskään meikkaa ja käytän vaan lenkkareita ja mitäs muuta merkkejä on? Mul on myös lävistys ja kolme tatuointia.. Hehe

t.naimisissa ja kolme lasta=)

Kun nimittäin joskus tulee valtavan varma tunne siitä että toinen on lesbo. Siis tarkoitan nyt ihan sellaista ihmistä jota ei tunne ennestään, ja on ollut vasta muutaman kerran tekemisissä ja tulee tää tunne... MIKÄ ihme sen tunteen aiheuttaa?? Kun se vaan tulee, ja sitten kun sen on huomannut niin itse menee jotenkin hieman kiusaantuneeksi jostain syystä.

Kun luin tuota viestiketjua niin onko se tosiaankin noin?

Että lesbo tarkoittaa yleensä miehistä naista?

Meillä ei ainakaan.

Itse olen naisellinen lesbo ja pidän vain naisellisista naisista ja seurustelen naisellisen naisen kanssa.

Siispä ei kannata yleistää ja sitäpaitsi;

elämme 2000-lukua joten jättäkää naapureiden asiat ja keskittykää omaan hyvään olemiseen.

olemukseltaan vähän miehekkäitä, lyhyt tukka, ei käytä meikkiä, kävelee niinku miehet harppoen, puhuu vähän reippaasti ja ronskisti.Pitää sukupuolineutraaleja tai epänaisellisia vaatteita. Mutta lesbopareissakin usein toinen on miehekkäämpi ja noinen naisellisempi tai sitten muistuttavat toisiaan tosi paljon.

Yksi varma merkki oli yleisissä saunatiloissa havaitsemani häpykarvojen ajelu, eli ns. posliinit.

harrastin siihen aikaan paljon uintia ja muutamia ehdotuksiakin näiltä "posliineilta" tuli. Myös se poikamainen tukka oli (ja kai vieläkin) yks viittaus siihen lesboon.

aikapaljon enemmän olsi sitten nyykyään lepsuja naiset... meinaan vaan että on aikalailla jo varmaan vallitseva muoti tuo posliini nuorempien naisten joukossa ;)

ehkä halusit vain provoilla asiasta?

Lainaus:

Yksi varma merkki oli yleisissä saunatiloissa havaitsemani häpykarvojen ajelu, eli ns. posliinit.

harrastin siihen aikaan paljon uintia ja muutamia ehdotuksiakin näiltä "posliineilta" tuli. Myös se poikamainen tukka oli (ja kai vieläkin) yks viittaus siihen lesboon.

Lasboja on monenlaisia, poikamaisia ja naisellisia. Nykyään tuntuvat ainakin ne naiselliset kulkevat sellaisissa retro-nansokuteissa, poikamaiset sit rennoissa housuissa ja tiukoissa paidoissa. Mutta tuota samaa tyyliä on kaikilla nuorilla eli ei ulkonäöstä voi sanoa kyl mitään. Paitsi jos nainen on tosi "poikamainen" ja ihan tarkoituksella sellainen, kenties siitä voisi jotain päätellä... tai sit ei...

Lesbon vaan tuntee, kun sellaisen tapaa : ) Muttei joka hetero heitä tunnistakaan, läl läl lää ; ) Kenties tällainen bisse-neito kuitenkin joskus jonkun tunnistaa...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat