Valehteleeko muut miehilleen että menkat kestää pidempään kuin oikeasti kestää, jotta

Vierailija

välttyisi seksuaalisilta velvollisuuksiltaan? Mun menkat kestää 1,5 viikkoa (oikeesti 3 pvä). Saanpahan olla hetken rauhassa.

Kommentit (13)

Vierailija

Lainaus:

Miksi ette eroa, jos noin kauheeta.

En oman käden kautta, en vieraan käden tai vehkeen kautta, en edes oman rakkaan. Se vaan on... limaista, tuhruista, eläimellistä, turhaa... jotain kivempaa voisi senkin ajan tehdä.

Ja arvatkaa mitä, vasta nyt yli 30v uskallan tunnustaa edes itselleni etten ole koskaan tykännyt seksistä (pakoillut sitä olen toki nuorenakin jo). Ihme myytti että nykyään jokaisen naisen pitäisi rakastaa seksiä.

=)

Vierailija

Mun mies ainakin ymmärtää, etten halua kovin usein. Turha kai sitä on "valheessa" elää, vaan kertoa miehellekin avoimesti, ettei se seksi ole ainakaan kaikille naisille mikään elämän ykkösjuttu. Ja sitäpaitsi seksi on paljon parempaa, kun sitä on vain silloin, kun sitä itse todella haluaa ;) Kokeilkaapa.

Vierailija

tätä tällaista logiikkaa ja parisuhteen tilaa.

itsekin kärvistelen tuskissani ja himoissani ne päivät, tai harrastamme vaikka menkkojen aikana seksiä jo pakosta siltä tuntuu kummastakin...

Vierailija

Seksi kiinnostaa uuden kumppanin kanssa tasan kaksi kuukautta, olen ihan kiimassa. Sit katoaa kaikki halut ja tulee tunne, että voisin olla loppuelämäni ilman seksiä, ei tee yhtään mieli. Ja munkin menkat "kestää" ainakin viikon ja sit ennen menkkoja on pari päivää tosi kipeä olo, ei pysty jne...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat