Hahhaa hahhaa. Olipas se korttelin "rikas mamma" vaihtanut ylistämänsä Reimatecit ja

Vierailija

Ticket to heavenit Lassie Supratecheihin.... Miehellensä ei ole töitä marraskuun alun jälkeen löytynyt ja nyt oli lapsilla sitten Lassien päällä. Hah hah haa.

Ei muuten, mutta aiemmin suureen ääneen ylisti miten hänen lapset saa parasta eikä mitään Lassien ruuskaa :)

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

ostaa siitä minkä hinta-laatusuhteen arvioi parhaaksi ko tilanteeseen eikä elä yli varojensa.

Ymmärrän kyllä, että omahyväisen ihmisen "nöyrtymisestä" voi saada viboja, mutta muuten minusta ei ole mitään erityisen hauskaa siinä, että jollain on vaikeuksia löytää töitä tai että kohtaa työttömyyttä.

Vierailija

Jos vaikka joskus on ollutkin yhtö mieltä asioista, pakon sanelemana voikin huomata, että on muitakin ihan toimivia ratkaisuja. Ennakkoluuluinen ja jäykästi ajatteleva ihminen pitää näkemyksestään kiinni viimeiseen hengenvetoon, fiksu tajuaa, että voikin myöntää erehtyväisyytensä ja joskus uudet kokemukset muuttavat mielipiteitäkin. JA jos ei, niin ainakin joskus pitää valita niitä toiseksi tai kolmanneksi parhaita vaihtoehtoja, jos muuhun ei ole sillä hetkellä resursseja.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

no ei kai sillä rahapula ole, jos on kerran uudet haalarit ostanu? Kai ne kulkisvanhoissa reimoissa, jos rahat ois loppunu.

ne vanhat reimat on jääneet pieneksi. Ne on myyty hyvällä hinnalla ja ostettu uudet, isommat Lassiet.

Vierailija

arvioida perheitä sen perusteella minkälaiset puvut lapsilla on! Suuntaan tai toiseen. Meillä vuosien varrella löytynyt kirppiskamaa ja uutta reimateciä, ihan nyt mitä on tilanteeseen sopien sattunut löytymään. Pääasia kuitenkin että lapset voivat ulkoilla säänmukaisissa varusteissa.

En siis suinkaan tarkoittanut, että ap olisi perheiden arvostelija pukujen perusteella, vaan ehkä juuri tämä naapuri on. Siinä mielessä ymmärrän kyllä ap:ta. :)

Vierailija

kun itse joutuu ostelemaan kirpparikamaa....Eikö Lassiekin ole hyvä merkk? Niin olen ainakin kuullut, vaikka meillä reimatecejä käytetäänkin vaikka minä kotona lasten kanssa ja mies rakentaa päätoimisesti meille taloa.

Vierailija

Jos kyseinen mamma on aikaisemmin suureen ääneen haukkunut Lassiet ym. mitä muut (joutuu) käyttää, niin ymmärrän kyllä ap:n 'riemun'.

Itse en mielelläni vaatemerkeistä yms. keskustele juuri siitä syystä, kun kaikilla ei ole varaa ostaa parhaimpia, en halua pahoittaa kenenkään mieltä.

Nimim. Lassiet meilläkin

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat