Todella erikoinen tilanne, mun pyörä varastettiin noin 2kk sitten, näin samaisen pyörän

Vierailija

eräällä naisella kaupungilla, kerroin hänelle tästä että on minun pyöräni, mutta ei suostunut sitä minulle antamaan. Hän on ostanut sen 1kk sitten kuulemma ja nyt se on mukamas hänen, uhkasi poliisilla. Enkös voikkin seuraavaksi kun näen sen niin mennä vain ottamaan sen? Rikosilmoituksen olen jo tehnyt aikaa sitten. Tiedän tämän naisen ulkonäöltä ja nimeltä

Kommentit (8)

Vierailija

Jos hän on tiennyt pyörän varastetuksi, hän joutuu sen palauttamaan. Jos pystyt todistamaan että pyörä on sinun, niin sinulla on mahdollisuus joko saada se tai ostaa se. Jos ostaja ei ole tiennyt pyörää varastetuksi, niin sinä nostat syytteen sitä vastaan keltä hän sen osti.

Vierailija

Ihan samantekevää, tiesikö nainen ostavansa varastetun pyörän tai ei - hänen on se palautettava. Mutta omin lupinesi et voi sitä konfiskoida, sinun pitää hälyttää poliisi paikalle ja todistaa, että olet pyörän omistaja. Jos sinä olet tehnyt rikoisilmoituksen ja siinä on riittävät tunnistetiedot, todistaminen ei liene ongelma.

Vierailija

Mitään kauppaa omasta pyörästään ei tarvitse käydä. Uuden "omistajan" pitää yrittää saada rahojaan takaisin sieltä, mistä varastetun tavaran osti.

Vierailija

Niin sitten olisit antanut soittaa poliisit, varastetun tavaran ostaminen on kait rikos? Mutta jos et pysty todistamaan että pyörä on sinun niin en tiedä onko sinulla mitään oikeuksiakaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat