Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaustesti ja haamu???

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tietääkö kukaan onko Early Detection one step testissä viivan paikkaa ja näyttääkö se yleensä vielä kunnolla kp23\26 On kyllä herkkä testi.

Kommentit (5)

Vierailija

Eli mulla tuli tohon liuskatestiin jonkunlainen viiva??en tiedä onko se haamu vai viivan paikka? osaisiko joku kertoa jotain tästä testistä.

Vierailija

.. kukka10, miten sulle kävi? Mä oon nimittäin tehnyt nyt kahtena päivänä apteekin raskaustestin, haaleaa plussaa näyttää molemmat. Menkan myöhässä 5päivää ja alkuraskauden oireita on ollut. Että tässä nyt vain ootellaan ja toivotaan parasta.. :)

Vierailija

Mikä on tilanne kukka10? Ootko testannu toisen merkkisellä testillä uudemman kerran?? Pidähän ajantasalla!! =)

Ite mä täällä piinailen, ens maanantaiaamuna meinaan testata. Toivottavasti tulis plussa!! Oireita ei oo sen kummepia, kun että kahvi ei oo viikkoon maistunu ja alaselkää on särkeny jo viidettä päivää..

=) Lisbet, kp 29/26-31, yk 5.

Vierailija

sori kun en ilmoittanut aikaisemmin, tää on niin kurjaa. Taas kuumeilen täällä kp20\26 lämmöt on koholla koko ajan 37-37,2 ja ovistesti on täysin plussaa ja olen varma että ei ole ovis aika. Outoa?

Vierailija

Minulla siihen tuli viivanpaikka, tai siis valkoinen viiva. Ja muutaman tunnin päästä ns. "roskishaamu" ja en ollut raskaana. Eli tuo roskishaamu näkyi himmeänä, mutta selkeänä viivana. Sinuna odottaisin vielä ja tekisin sitten jollain toisella testillä.

Tsemppiä! =)

Uusimmat

Suosituimmat