Pitkä kierto vai jo uusi kierto menossa?

Vierailija

Eli taustalla pco, lievä kylläkin. Kierrot ollut aina pitkähköjä mut suht säännöllisiä (30-32/36). Nyt menossa kp 37 ja ei mitään oireita viitaten menkkoihin. Edelliset alkoi 14.12. kestivät noin viikon. Sit ehkä viikko ilman vuotoa kunnes vuodenvaihteen jälkeen viikon verran limaista verivuotoa välillä enemmän, välillä vähemmän. Kävin gynellä 5.päivä ja kaikki on, limakalvo 8mm... Jäin sit miettii et onko mulla silloin ollut menkat ja nyt onkin uusi kierto menossa jo? Aloin tuolloin 5.1. syömään metforminia, eihän sen pitäisi kiertoa venyttää?

Vauvakuume vaivaa kovasti mut mites tässä mitään vaavi saa kun ei ole edes kierrosta tietoa saati oviksesta :(

Tuskin mä raskaanakaan oon kun kerran vaan hommittu ja tais olla kp 14...

Kommentit (4)

Vierailija

Mietin vaan tota raskaana oloa kun tosiaan niin kauan tost seksitsä. Tarkistin ja kp olikin 16 silloin... Testin tein keskiviikkona ja negaa ol. Kannattasko tuhlata viel yhteen.

Ovistikkuja en jaksa alkaa käyttää, ei mun homma...ainakaan vielä...

ap

Vierailija

mulla on kanssa samantyyppinen pco, ja kierrot on kyllä välillä tosi omituisia. Mutta on todellakin mahdollista, että kierto olis tavallaan ennen ovista, olis alkanut alusta. Yksi ystävä plussasi kp 45, eli hänellä oli kierto alkanut tosi myöhään, tai sitten ovis oli tullut vain tosi myöhään. Käytätkö ovistikkuja? voithankoittaa tikuttaa, jos kestät se (minusta se on tylsää) ja jos rahat piisaa. :D

Mutta elä huoli, nyt minä oon raskaana (vasta alussa 5+1), ja vaikka siihen meni aikaa niin onnistui lopulta luomuna. :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat