Ihme kysymyksiä:miten ihastunut mies käyttäytyy, mitä jos tekisin aloitteen...

Vierailija

ihan kuin silloin nuorena, kun luin Sinäminää ja mekaks-lehteä, ihmeellistä teinitouhua. Kannattaa mennä vaikka Demin-sivuille noiden kysymyksiensä kanssa. Hoh hoijaa.

Kommentit (13)

Vierailija

Totta kai tunteista saa jutella. Ja ihastunut ihminen haluaisi varmaan huutaa maailmalle tunteensa - muttei voi, joten täällä on mahdollista anonyymisti puhua.

MUTTA kyse on kai sitten siitä, miten ajatuksensa MUOTOILEE. Kun ne muotoilee kysymykseksi tyyliin "miten ihastunut mies käyttäytyy? Millaista on flirttailu? Mitä mies tarkoitti, kun sanoi, että...." tulee aika väistämättä ainakin minulle (ja näköjään ap:llekin) mielikuva, että ihminen on aika teini ja epävarma. Ei tiedä, miten ihmiset ilmaisevat tunteensa. Eikä ihan tajua, että ei ole olemassa mitään jokaiseen yksilöön pätevää tunnusmerkistöä ihastumiselle...

Eli sellaisen kysymykset vaikuttavat naiveilta, vaikka taustalla olisikin vain halu kertoa, että kirjoittaja on ihastunut ja pähkiä sitä, millainen suhde on ja miten ihastuksen kohteeseen olisi parasta suhtautua.

Sinänsä on hienoa, että meillä säilyy kyky ihastua ja rakastua, vaikka ikää kertyykin ;-)

Vierailija

Mulla ei ole tarvetta ihastua kehenkään, oma mies riittää vallanmainiosti ihailujeni kohteeksi. Olen ehkä enemmänkin realisti kuin tosikko.

Vierailija

Lainaus:

MUTTA kyse on kai sitten siitä, miten ajatuksensa MUOTOILEE. Kun ne muotoilee kysymykseksi tyyliin "miten ihastunut mies käyttäytyy?"

Yhtä paljon ärsyttäisi, jos kysyttäisiin että "miten huolestunut mies käyttäytyy". Kun se riippuu ihan yksilöstä.

Vierailija

Vaan sitä tapaa miten täältä tullaan kyselemään neuvoa. Tulee väistämättä omat yläaste-ajat mieleen: siis apua, toi poika kattoa mua! Tai: mennään tuonne toiselle puolelle pihaa, kun x:kin on siellä, ihanaa meidän kädet hipas!

Vierailija

tekee vain mieli ajatella ja puhua siitä koko ajan. Sillä kai niitä aloituksia täälläkin tehdään?

Ihan pikkuisen itseäni käy kateeksi, kun ajattelen miten hauska olisi edes joskus elämässä vielä kokea sellainen kokonaisvaltainen ihastuminen. Sitten seuravassa hetkessä muistan miten hirveää se pakkomielteisyys ja epävarmuus olikaan, ja on ihan kiitollinen vaan että ihastukset on mun osalta ohi.

Mutta mun puolesta sen kun teette ihastumisaloituksia vain. Ei ahdista yhtään. ;-)

Vierailija

vaan ihmettelen sitä tapaa, miten täältä tullaan hakemaan neuvoa miten toimia. Kai aikuinen itse osaa nuo hommat päättää miten tekee? Miten täällä voisi joku tietää, millaiseen tilanteeseen tarkalleen tarvitset neuvoja, millainen se toinen ihminen on jne. Mikä sinun ikäsi muuten on?

Vierailija

Lainaus:

vaan ihmettelen sitä tapaa, miten täältä tullaan hakemaan neuvoa miten toimia. Kai aikuinen itse osaa nuo hommat päättää miten tekee? Miten täällä voisi joku tietää, millaiseen tilanteeseen tarkalleen tarvitset neuvoja, millainen se toinen ihminen on jne. Mikä sinun ikäsi muuten on?

Siis eihän täällä kukaan tosissaan kysele neuvoja, joita ei itse pystyisi päättelemään! :) Tämähän on vain ajatusten vaihtoa, jutustelua ja viihdettä. On mukavaa, kun tällaisistakin asioista voi jaaritella anonyymisti. Kuten kaikesta muustakin - ilman turhia kurttuja otsalla.

Niin ja minun ikäni on 36 v.

Vierailija

Onneksi niin moni antaa! :)

Tulee kieltämättä mieleen, että ihastuneita parjaavat tosikot taitavat olla itse hirveän mustasukkaisia. Ehkä he pelkäävät näiden ihastumisten kohdistuvan omiin miehiinsä ja yrittävät siksi asettua ihastuneiden yläpuolelle.

Tai sitten heillä on vain hirveän tylsä elämänasenne.

Vierailija

...aikalailla samat fiilikset sitä tulee ihastumisesta näin vanhanakin kuin teinityttönä. Ja saa kai sitä aikuisenakin käyttäytyä hassusti? Sellaiset jutut tekee elämästä jotain muuta kuin pelkkää puurtamista ja selviytymistä. Minä ainakin riudun typerän kaukorakkauteni kanssa aivan samoin kuin 20 vuotta sitten - poikkeuksena, ettei minulla 20 vuotta sitten ollut kaukorakkauksia. Nyt miesmaku on sen verran kiristynyt, ettei läheltä ketään löydä Täällä sitä vaan siis haaveillaan unelmien miehestä ja mietitään, uskaltaisko/pystyisikö jotenkin saada yhteyden.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat