Facebook, liittyisinkö vai en? Plussat ja miinukset kehiin! ev

Vierailija

.

Kommentit (6)

Vierailija

Mieti tarkasti ketä otat ystäviksi (mulla periaatteena on että olemme ainakin joskus olleet kavereita, kaverin kaveri ei riitä) ja kuinka paljon profiiliasi haluat näyttää kenellekin kaverille. Minulla esim. kuvat jne. näkee vain lähipiirini.

Minusta kivoin juttu on kun voi päivittää omaa tilaa jolloin siinä lukee XXXXX varasi lomamatkan Italiaan tai XXXXX on iloinen kun poika sai matikan kokeesta 10- jne. Samoin on kiva kuulla muiden tilapäivityksiä niin niistä saa yllättävän hyvän kuvan toisen arjesta jos on aktiivinen päivittäjä.

Vierailija

+ helppoa pitää yhteyttä

+ saa kontaktin "kadonneisiin" vanhoihin kavereihin

+ voi harrastaa vakoilua;)

- vie paljon aikaa jos oikein addiktoituu

Vierailija

Sieltä on kiva bongailla vanhoja kavereita, joita ei oo nähnyt vuosiin. Ja sitten on helppoa pitää yhteyttä kavereihin ja sukulaisiin. Voi vaan kirjoitella pikku kommentteja niitten profiileihin vaikkei sillain olis mitään asiaakaan. Halvempaa kuin tekstarit :)

Mulla on jotain ei-niin-kiinnostavia puolituttujakin kavereina facebookissa, kun en oo kehannu kieltäytyä kun ovat pyytäneet kaveriksi, mutta onneksi ne saa "blokattua" turvamäärityksistä niin, etteivät näe statustietojasi, kavereitasi, seinääsi (=wall, johon kaverisi voivat kirjoittaa viestejä)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat