Mitä ajattelee vanhempi joka luistelee vaunujen kanssa??? ov

Vierailija

Olen aina ihmetellyt tätä ja tahtoisin mielipiteitä niiltä jotka niin tekevät...

Kommentit (14)

Vierailija

älkää hyvät ihmiset olko tyhmiä ja riskeeratko omaanne ja etenkin lapsienne henkiä.

mutta tekojäille, juu miksipäs ei. eihän sitä vauvaa välttämättä kotiin voi jättää, siinähän se vaunuissa kulkee mukana. ollaan itsekin otettu vaunuissa mukaan kun on menty luistelemaan.

Vierailija

muuten outoa ole,mutta se että luistelee meren tai järven jäällä ja lykkii vaunuja samalla etenkin kun jäätilanne ei ole mikään erityisen hyvä!

Vierailija

Vaikka vanhempi kaatuisikin, niin eipä siinä sen kummemmin lapselle vaunuissa käy. Ainakin mulla sama tai hitaampi vauhti kuin vaunujen kanssa hölkätessä. Itse en rullaluistelisi (alamäessä) -> kaatumisriski suurempi kuin kävellen/hölkäten ja vaunut voisi karata alamäkeen. Jos olisi takaisia rullaluistelureittejä täällä, saattaisinpa vaikka rullistellakin.

Vierailija

Täällä Keski-Suomessa on ihan aurattuja retkiluisteluratoja järvellä. Niiden kuntoa seurataan jatkuvasti, totta kai niille voi mennä luistelemaan.

Vierailija

ainiin.. ja mieheni ajoi fillarilla (nastat alla) ja veti kahta lastamme pulkassa.. Ajattelin että onpas meillä TODELLA siistii!!! Lapset huusi pulkassa että "KOVEMPAA, KOVEMPAA" Tämä oli etelä-Suomessa kun oli nuo -10--18 pakkaset viikon peräkkäin.. Järven jäällä..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat