Saako avioliitossa oleva mies jakaa puhelinnumeroitaan muille naisille ja /tai tanssia

Vierailija

ollessa miesporukassa usean hitaan kappaleen saman naisen kanssa?

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Tiedän, että serkku on kova naisten mies joten siltä osin tarina voisi pitää paikkaansakin.

Mutta, Mutta... Epäilykset kalvaa....

Mutta haluaisin niin kovasti uskoa, että ei tässä mitään ole :(

8

Vierailija

Miksi mies haluaisi pitää naisiin yhteyttä jos on vakaassa parisuhteessa?

Tanssiminen on kiikunkaakun.. Tässä tarkoitettua kieli-korvassa-kiehnäämistä en hyväksyisi. Lavatanssit, häät tai muut eri asia.

Vierailija

mutta jos kapakassa alkaa jaella numeroaannaiselle johon on juuri tutustunut, miksi se nyt yhtäkkiä tuntuu niin ikävältä? Riippuu ihan siitätilanteesta ja syystä miksi numeroita vaihdetaan.

Mun miehellä on hyviä naispuolisia kavereita opiskeluajoilta ja harrastusten piiristä. Mäkin tunnen ne, joskus seurustellaan porukalla, joskus vaan mies näitten naisten kanssa (esim s-posti). Tää on mulle ihan ok (ja ne on kivoja naisia, joilla on omat perheet ja elämät).

Vierailija

Meillä tilannse tämä:

Mies on 30v ja miehen serkku on 22v ovat hyviä kavereita.

Perjantaina mies kävi 22v serkkunsa kanssa saunassa ja tuli kotiin joskus 2.30. Miehen puhelin soi klo 4.00 , 4.30 ja 5.00. Jokaisella kerralla soittaja oli joku Maria. Katsoin myös soitetut puhelut ja miehen puhelimesta oli soitettu kaisalle ja Marialle n. klo 1.50. Kaisalle oli lähetetty myös viestejä. Kaisa ja Maria on molemmat n 18v nuoria tyttöjä.

Tätä on tapahtunut myös aikaisemminkin ja selitys on aina ollut, että tämä 22v serkku pitää yhteyttä näihin tyttöihin mieheni puhelimesta. Ilmeiseti, että ei jäisi kiinni olmalle tyttökaverilleen. Minä epäilen, mutta samalla haluan todella kovasti uskoa miestäni.

Sitten lauantai aamuna Maria soitti miehelleni klo 10. Mies ei vastannut vaan painoi puhelun kiinni. Sanoi, että ei ymmärrä miksi Maria soittaa hänelle.

Ollaan puhuttu asiasta ja mies yhä ihmettelee, että mitä asiaa tytöllä olisi voinut olla.

Minun mielestä tuollainen numeron jakaminen ei ole ollenkaan ok!!! Numeroa ei vaan anneta vieraille tai edes vähän tutummillekaan naisille jos ihan välttämätöntä tarvetta ei ole.

Mies ainakin lupasi, että serkku ei enää voi pitää yhteyttä tyttöihin mieheni puhelimesta. Mutta jotenkin minusta tuntuu, että oli vain minun lepyttelyä ja kun mies seuraavan kerran käy jossain niin taas ilmestyy uusia puheluita ja viestejä... Huoh!

Vierailija

Omalta mieheltäni en puhelinnumeron jakamista hyväksyisi, miksi sen tarttisi niitä jakaa?

Jos tanssii KAVERIpohjalta jonkun kanssa, ok.

Vierailija

18 v tytöt ovat vielä tosi naiiveja ja alttiita vanhemman miehen imartelulle. Moraali voi olla sen suuntainen, että jos itse on sinkku on tilivelvollinen vain itselleen. Viis toisten parisuhteesta, kodista tai lapsista. 18v tyttö on tuossa tilanteessa altavastaava, haavoittuva ja siksi helposti vietävissä, jos miehesi heistä olisi kiinnostunut.

Tämä on omasta kokemuksesta. Jos saisin aikaa takaisin, olisin jättänyt nuorena sekoilematta varattujen miesten kanssa. Nyt on muuttunut ajatukset ja arvotukset. Nuorena oli villi, vapaa ja vastuuton muista, paitsi itsestään. Ei 18 vuotias ole vielä täysin aikuinen, vaikka täysi-ikäinen juuri onkin. 30 vuotias mies voisi puhua tuollaisen hempukan pyörryksiin miten päin vain, jos niin tahtoisi..

Vanhemmille miehille peräisin vähän vastuuta suhteissaan teini-ikäisiin!!

Vierailija

itse en antaisi baarissa numeroani tuntemattomalle miehelle kun olisin kaveriporukalla liikkeellä. Ja anteeksi typot, mun koneella taitaa olla välilyönnit vähissä ... :)

Vierailija

uskoisi edes sitä että ollaan oltu Vain saunomassa...

Mistäs tiedät missä mihesi on marian ja kaisan kanssa ollut kun väittää olleensa serkun kanssa jossain.

Ja varsinkin se ettei voi vastata puhelimeen kun tytöt soittaa ja sinä olet paikalla, kun muuten on puhelutietojen mukaan vastannut, ja tekstaillutkin.

(tai ehkä vain sillä kertaa unohtanut poistaa viestit ja puhelutiedot)

Herää jo.

Vierailija

Naiset sitten soittavat, sopivat tapaamisesta ja maksavat hänelle palveluksista puoli tuntia kerrallaan :D

Ja ei, minulla ei ole mitään syytä olla mustasukkainen. Meidän perhe elää sillä toiminnalla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat