Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turtleseista!

Vierailija

Meidän poika on alkanut puhumaan Turtleseista ja että päiväkodissa kaverit leikkii niillä. Valistakaa tietämätöntä äitiä hieman. Koska ohjelma tulee ja miltä kanavalta? Mikä on ikäraja/ minkä-ikäisille mielestänne sopiva? Entä hahmot (kaupassa myytävät)?

Kommentit (6)

Vierailija

Minusta MTV:lta tullut ohjelma ei ole ssopiva pienille lapsille, vaikka piirretty onkin.

Ukot meillä kyllä on kaikki ja niillä leikitään. Innostus teinimutanteista on kuitenkin laantunut.

Vierailija

Itselläni on sama mielikuva, ja en antaisi myöskään ohjelmaa katsoa. Poikaa kuitenkin harmittaa, kun hän ei osaa niillä leikkiä (kun ei tiedä niistä mitään, ei siis ole katsonut ohjelmaa) ja muut kysyvät leikkiin.

Vierailija

Mä olen itse käynyt kersana elokuvissa katsomassa turtleseja! (oon nyt 29)

:))) Mun lemppari oli Leonardo.

Mutta en kyllä osaa vastata kysymykseen...

Vierailija

Ei taida tulla juuri tällä hetkellä mutta jonkin aika sitten tuli. Muistaakseni aikoinaan poistui ohjelmistosta osittain väkivaltaisuuden takia, paljon potkimista ym. Hahmot ovat ihan ok.

Vierailija

MTV3:n ohjelmia, mut ei taida nyt tulla. Tuleekohan Juniorilla, en tiedä..? En myöskään tiedä virallista ikärajaa, mutta aika hurjaa menoa on. 5-vuotias sai vanhemman seurassa meillä katsoa. Tässä iässä ne tuntuvat tulevan vastaan päiväkotileikeissä. Mahtavatko kouluikäistä kiinnostaa, vaikka lienee suunnattu 7-11-vuotiaille..?

Uusimmat

Suosituimmat