Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti: oletko koskaan

Vierailija

kateellinen hyvin rakastuneiden ja toisilleen sopivien parien onnesta? Ärsyttääkö muiden hyvät parisuhteet jos itsellä menee vähän huonommin?

Kommentit (9)

Vierailija

Tosin meillä menee kyllä miehen kanssa tosi hyvin ainakin tällä hetkellä. Mutta toki alamäkiäkin on ollut.

Tuskin kenenkään parisuhde niin täydellinen on kuin miltä ulospäin näyttää. Ne vaan riitelee ne riitansa kotonaan... :) Eiks niin?

Vierailija

Itse olen tullut todella helposti raskaaksi, joten sen suhteen en ole ollut kateellinen.

Mutta muistan kun ensimmäisen lapsen isän kanssa tuli ero, niin olin toki kateellinen ystäville heidän hyvästä ja toimivasta parisuhteesta. Mutta siis toki olen myös aina ollut onnellinen heidän puolestaan. Vaikka olen kateellinen nin en ajattele etä toisen onni olisi minulta pois.

Vieläkin olen joskus kateellinen ystäville siitä, että heidän parisuhteensa on nin hyvä. Mutta toki sekin vain antaa uskoa ja voimia siihen, että itsekin voisi yrittää onnistua samalla tavalla.

Vierailija

olen kateellinen sellaisille kilttien miesten vaimoille, jotka saavat porskuttaa ja päättää parisuhteessa. Toisaalta on näillä liian kilteillä miehilläkin varmaan vikansa tai sitten joku päivä ne vain häipyvät, kun eivät ole onnelisia. Esimerkkinä esim. Anne Sällylän mies....

Uusimmat

Suosituimmat