Voiko olla totta, ystäväni on hieroja, valmistui 2007, ja kehui tienaavansa

Vierailija

hieronnalla näin:

vuokra hierontahuoneesta kauneushoitolan yhetydessä 400 euroa/kk,

ja 45 min hieronta 30 euroa, keskimäärin hierottavia päivässä 6, tekee 6 päiväistä viikkoa eli teinaa 4320 euroa /kk josta vuokra+verot pois,

tienaavatko todella noin??

Kommentit (6)

Vierailija

tosiaan lisäksi lomat pitää itse tienata. Jääkö tuosta noin puolet verotettavaa tuloa. Ei todellakaan mikään kadehdittava palkka, ajattele, että 6 pv viikossa. Eläkevakuutusmaksuja ei tule ajatelleeksikaan silloin, kun työnantaja maksaa melkein kaiken, palkkatyössä itseltä otetaan palkasta vain muutama prosentti. Enkä usko oikein, että asiakkaita riittää noin hyvin.

Vierailija

Siitä tosiaan verot, eläkemaksut, vakuutukset ja huomioi, että sairaslomat ja vuosilomat menee omaan piikkiin. Ei tuosta jää vertailukelpoista tuloa edes 2500 Euroa. Hyvä hierojan palkaksi, mutta eihän tuota yrittäjän palkkana kannata kadehtia..

Vierailija

Minä teen töitä 5 päivää viikossa ja max 8 tuntia. Tosin mun taksani on korkeampi ja teen myös muita hoitoja, esim. kuumakivihierontaa, vyöhyketerapiaa, aromaterapiaa, kuppausta, jalkahoitoja, suklaahierontaa. Teen töitä enimmäkseen kotona, joten vuokraa maksan vain pari sataa kuukaudessa. Veroja ei kovin paljon tarvitse maksella, kun on riittävästi vähennyksiä. Firmani maksaa työhuoneesta vuokraa minulle. Verokikkailuja voi tehdä vaikka kuinka paljon ja ne on ihan laillisia, ne pitää vain tietää.

Lisäksi mulla on tuotemyyntiä, josta tulee vielä lisätuloja. Kesällä teen vähemmän töitä ja lomaa pidän vuodessa yhteensä 8 viikkoa.

Asiakkaita riittää, nytkin on kaikki ajat varattu pariksi viikoksi eteenpäin ja ilta-aikoja ei taida olla vapaita ennen huhtikuuta.

Nettopalkkani on keskimäärin hieman kolmen tonnin paremmalla puolella.

Vierailija

Lainaus:

jos tosiaan asiakkaita riittää kuus joka päivä aamusta iltaan (eli on myös aamupäivisin kävijöitä koko ajan) kuutena päivänä viikossa IHAN KOKO AJAN!!!

Vierailija

jos tosiaan asiakkaita riittää kuus joka päivä aamusta iltaan (eli on myös aamupäivisin kävijöitä koko ajan) kuutena päivänä viikossa IHAN KOKO AJAN!!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat