Mihin suureen ikäluokkaan Nina Mikkonen kuuluu? Historian tuntemus vähän hukassa?

Vierailija

En katsonut haastattelua ja vasta tänään radiosta kuulin, että kyse on Timo ta Mikkosen vaimosta.

Nina kommentoi ,että "Itse kuulun suuriin ikäluokkiin, kun me kasvoimme aikuiseksi, niin meitä kasvatettiin tavalla tai toisella kotona, ja tulos oli sen mukainen, aika hyvä Suomea ajatellen."

Mihin ihmeen suuriin ikäluokkiin Nina kuuluu? Eikös suureksi ikäluokaksi nimitetä sodan jälkeen syntyneitä, jotka ovat kohta jäämässä eläkkeelle.

Nina on 44v. Vuotta vanhempi kuin minä, joka olen kyllä ollut päiväkodissa jo ihan seimi-ikäisestä asti.

Kommentit (6)

Vierailija

- Meillähän on sairain sukupolvi kautta nykyisen historian. Tämä yhteiskunnallinen hoito, joka on osa poliittista tulonsiirtotaistelua jo vuosikymmenien takaa, on osoitus siitä, kuinka sairas nyky-yhteiskunta on. Itse kuulun suuriin ikäluokkiin, kun me kasvoimme aikuiseksi, niin meitä kasvatettiin tavalla tai toisella kotona, ja tulos oli sen mukainen, aika hyvä Suomea ajatellen.

Vierailija

olet, kyllä suuret ikäluokat syntyi sodan jälkeen...itse olen-56 mallia enkä kuulu enää niin sanottuihin suuriin ikäluokkiin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat