Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kipu peräaukolla, Mitä tämä voi olla?

Vierailija

Ollut kerran aikasemmin about 2 kk sitten ja nyt siten toisen kerran.

Se tuntuu kuin sieltä ois tulossa jotain ulos.. ei siis ole.. vaikee kuvailla.. mutta sattuu aika kovaa. Viimeksi meni ohitse itellään parin kolmen päivän sisällä.

Joo, mä tiedän kuinka "herkullinen" aihe on kettuilla, mutta toivoisin johonkin väliin ihan oikeita vastauksia jos jollain on kokemusta tai tietoa vastaavasta.

Kommentit (7)

Vierailija

Tai joskus ehkä, mut sit ovat olleet ulkona ja tuntuneet selvästi. Mut ei ne ulkona olevatkaan yleensä vuoda. Nuo kuulostaa just pukamilta... Hae apteekista Scheriproctia, saa puikkoina ja rasvana, sun kannattaa ottaa se combipakkaus, jossa on molempia. Sen rasvan kanssa saa puikonki laitettua helpommin ja mä luulen, että sisäisiin just se puikko olis parempi. Siinä rasvassakin tulee kyllä sellanen asetin mukana, jolla saa laitettua sisällekin, mut annostelu mun mielestä aika peestä. Oho, olipa sanavalinta. :D

Vierailija

ja ei se kyllä oikein täsmää kun en oo verenvuotoo tms. huomannut ollenkaan eikä siellä kyllä mitään näkynytkään. Kipu tuntuu kramppaavalta.. paineelta tms.

Vierailija

Eivät ne aina vuodakaan verta, riippuu ihan tapauksesta. Ja se ettei mitään näy, voi johtua yksinkertaisesti siitä, että ovat sisäiset pukamat. Googletapa tuosta aiheesta, saat paljon tietoa. Ovat kyllä pahimmillaan aivan helvetillisen kipeitä ja invalidisoivia! Nimim. kokemusta on!

Vierailija

kyseessä on harvinainen, mutta kiusallinen jännitystila, joka ei johdu pukamista. Ennemminkin kyse on psyykkisestä jännitystilasta, joka tuntuu peräpään särkynä. Kokeile esimerkiksi lämmintä suihkua tms. joka rentouttaa alueen. Oletko juuri ennen säryn alkamista mietiskellyt jotain psyykkistä jännitystä aiheuttavaa? Onko särky mennyt ohi nopeasti esim. 15 min. - 1h aikana? Tervetuloa kerhoon! Tämä on ikävä kyllä "tarttuvaa" sillä ne monet, jotka asiasta ovat kuulleet, ovat myös alkaneet reagoida samalla tavalla.

Uusimmat

Suosituimmat