Hikoiluongelma :/

Vierailija

Saa apteekista, auttoi ainakin minulla aikanaan. Nyt ongelma on vähentynyt itsekseen, mutta opiskeluaikana oli tosi paha ongelma.

Kommentit (15)

Vierailija

ja sitten tietenkin sheivaat kainalot kunnolla ja vaihdat dödömerkkiä tarpeeksi usein. Mä oon ostanut parhaimmat dödöni Englannista ja Jenkeistä, joten jos joku kaveri on reissuun lähdössä, pyydä tuomaan. Ainakin aluksi mustia paitoja, tai muita, joissa ei märkyys näy, ja tietenkin tarpeeksi väljiä, ettei hiero kainaloa koko ajan ja mielellään vaikka puuvillaisia.

Tsemppiä töihin!

Vierailija

Jenkeissä käydessäni ostan aina dödöä itselleni tuliaisiksi, siellä myydäänä paljon parempia kuin mitä olen Suomesta löytänyt.

Absolut torr on kyllä kamala aine. vaikka kuinka laittaa kuivalle iholle, niin sitten hikoilen heti sen verran, että kirvelee älyttömästi (ja vie yöunet).

Täytyykin selvitellä tuota botoxia, olisi ihanaa, jos ei aina olisi kainalot märkänä.

Lainaus:

mutta nyt en tahdo enää löytää sitä mistään!

Olen löytänyt uuden, ehkä jopa paremman suosikin, nimittäin Adidaksen naisten dödöt (sininen ja v-punanen).

Vierailija

mutta nyt en tahdo enää löytää sitä mistään!

Olen löytänyt uuden, ehkä jopa paremman suosikin, nimittäin Adidaksen naisten dödöt (sininen ja v-punanen).

Vierailija

olen monta vuotta kärsiny hirveestä hikoilusta enkä voi muita vaatteita käyttää julkisilla paikoilla kun mustia. Mitkään apteekin tuotteet ei auta eikä kaupan dödöt. Lisäksi ottaa päähän kun haju tarttuu takkeihin ja niitä kun ei viitsi hirveän usein pestä. oon ihan eätoivonen tän ongelman aknsa. Pitäis varmaan mennä lääkäriin. Kerran kävin nuorempana tän ongelman takai mut eivät ottaneet tosissaan.

Vierailija

sitten niistä meni iho rikki ja sen jälkeen aina ekasta yöstä kun niitä yritin käyttää, oli iho ihan vereslihalla. Vaikka kuinka pitkiäkin taukoja koitin pitää että iho paranis, niin ana vaan aukes uudelleen...

T. se joka ottaa nykyään botoxia...

Ja jos sulla on sairaskuluvakuutus, niinku mulla, se korvaa ton botox hoidon täysin

Vierailija

Kun vuosia on hikoillut niin että kainalot on koko ajan märät, siis niin märät että puserosta vois vääntää "vettä" niin iho menee niin araksi, ettei oikein mitään tuotteita voi käyttää, ihan tavalliset dödötkin ärsyttää ihoa.

Nyt olen käynyt botox hoidoissa säännöllisesti jo pari vuotta ja nykyään voin käyttää ihan minkävärisiä vaatteita vaan. Vieläkin tosin hakeudun ensin katsomaan mustia paitoja:)

T. se aiempi botoxista puhuja

Vierailija

Mulla ei mitkään apteekin tuotteet auttanu. Oletko koittanut stickiä? Mulla loppu hikoilut seinään kun aloin käyttää. Ihanaa kun ei haise enää

Vierailija

Onko muilla vastaavaa ongelmaa? Olen aina ollut kova hikoamaan ja kainalot on aina märät. Monet paidat, varsinkin vartalonmyötäiset alkavat muutaman käyttö kerran jälkeen haisemaan kainaloiden kohdalta todella pahalle. Vähän aikaa kun pitää päällä niin jo haisee hiki :(

Nyt olen aloittamassa työt ja tulee aika kalliiksi ostaa jatkuvasti uusia vaatteita, kotonahan sitä voi vaihtaa paitaa vaikka tunnin välein. Sitten kun jännitän ja mietin asiaa hikoilen vielä enemmän, Mikä neuvoksi?

Vierailija

Sain täältä vinkin ja kokeilin. On hyvä eikä ärsytä kainaloita. Hajustamaton ja taitaa olla Ruotsin astma ja allergia-liiton tunnus.

Vierailija

Normaaliannoksella saa olla vuoden hikoamatta.

Minä tosin hikoilen niin paljon että joudun ottamaan tupla-annoksen kolmen kuukauden välein, mutta lääkärin mukaan se on erittäin harvinaista, että joutuu uusintaan näin pian ja varsinkin kun on laitettu tupla-annos.

Yksi annos tulee maksamaan noin 300€ + lääkärinpalkkio .

tää hoito on muuten nykyään kelakorvattava.

Vierailija

tohon vaivaan. Mä käytin joskus jotain liuosta joka poisti hikoilun kokonaan ensin ja sen jälkeen on pysynyt normaalina. Nimi vain ei tule mieleen.... Käy kysymässä apteekista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat