Täältä tulee tsemppiä laihduttajille!

Vierailija

Kyllästyttiin miehen kanssa vyötärörenkaisiimme ja päätimme kokeilla, auttaako pelkkä herkkujen poisjättäminen ja liikunnan lisääminen.

Söin viimeiset suklaani 3.1.2009, ja jätin samaan aikaan pois myös pullat, keksit, jäätelöt, karkit. sipsit jne, turhat herkut. Syön kunnon ruokaa normaalisti, eli lämpimän aterian 2 x päivä, aamupalan (yleensä mysliä), sekä hedelmiä ja vihanneksia vapaasti, Illalla saatan ottaa voileivän, kun lapset syövät iltapalaa.

Aloitin myös käymään jumpassa 2 x viikko (pilates ja vatsa-pakara-tehotreeni).

Lisäksi käyn kävelylenkeillä vauvan kanssa harva se päivä (vauva 6 kk). Imetän.

Meni yli 2 viikkoa, ennenkuin paino alkoi pudota, mutta nyt se putoaa tasaista tahtia. Enimmät vauvakilot olin saanut jo aiemmin pois, mutta noin 4 kg jäi jumittamaan. Nyt kuitenkin tuntuu lähtevän ihan normaali syömisellä ja ilman nälkää, kun en vaan syö herkkuja.

Tsemppiä muillekin keventäjille! Tuo kaksi viikkoa, jolloin ei tapahdu mitään, saattaa tuntua tuskastuttavalta, mutta kannattaa vaan jatkaa sinnikkäästi!

Kommentit (10)

Vierailija

mullakin aloitettu laihis, herkut olen karsinut minimiin - niitä tavallisesti tulee syötyä päivittäin (pullaa, keksejä jne). Leivän syöntiä olen vähentänyt ja muutakin syömistä, katsotaan mihin tämä johtaa.

Vierailija

niin et voi edes sanoa laihtuneesi. Painohan vaihtelee ihan luontaisestikin jonkin verran.

Katsotaan sitten vaikka kuukauden päästä miltä vaaka näyttää.

Tsemppiä kovasti, älä menetä motivaatiotasi vaikka täällä vähän vinoillaakin :)

Vierailija

Itse olin puolentoista kuukauden ajan herkkulakossa ja juoksin 4 kertaa viikossa. Painoon ei vaikuttanut ollenkaan. Nyt edelleen sama tilanne. Masentaa. Syön kunnon ruokaa kun on nälkä, en mitää övereitä kuitankaan. Mikä mua vaivaa???????!!!!!

Vierailija

Mutta kannattaisi yrittää ylläpitää muutosta muutama viikko, ettet nuolase ennen kuin tipahtaa. Kuinkahan monta kertaa itsekin olen laihduttanut 2 viikkoa, ja hyvin on mennyt, mutta aina olen retkahtanut. Itse olen laihduttanut pari kk nyt, ja 7 kiloa on tippunut. Pidä vaan motivaatio korkealla, on mahtavaa kun tuloksia alkaa näkyä kunnolla.

Vierailija

Kun sais aikaiseksi tai siis olen aloittanutkin jo mutta minustakin tuntuu tuskaiselta just se ettei tapahdu mitään viime viikon kävin tehokkaasti lenkillä joka aamupäivä, ihan pakosta se tulee kun vien lapsen kerhoon niin menee 30min yhteen suuntaan. Herkut olen karsinut!

4:lle; no sitten sulla on jotain muuta pielessä..syöt enemmän kuin liikut. Syöt jotain muuta sellaista mikä pitää painoasi, ei sen tarvitse olla suklaata tai pullaa. Jos sinulla on lautanen täynnä ruokaa etkä liiku syömistesi edestä niin kyllä painoa on. Toisaalta taas jos et syö juuri mitään niin ei sekään tee painollesi yhtään mitään..Jo napsit pari leipää nälkään niin paino on ja pysyy tai jos syöt lautasellisen ruokaa kerran päivässä..

Joka tapauksessa näinhän se menee; kun liikkuu pois sen minkä syö, syö sitten mitä vain niin laihtuu :) Mutta jos syö kevyemmin/pienemmät annos koot niin laihtuu vähemmällä liikkumisella :)

Vierailija

mutta aikataulusi jäi ihmetuttämään...

Jos olet vuoden alussa aloittanut herkuttoman elämän ja kaksi viikkoa alusta painosi jumitti alkulukemissa, niin eläessämme nyt 20.1. painosi on pudonnut tasaista tahtia siis noin 3 päivän ajan??? Vai onko luetunymmärtämisessäni jotain vikaa...?

Vierailija

mutta tuli olo että tuossa on liikaa ehtoja ja liikaa tekemistä. Mun mielestä kaikkea saa syödä jos pysyy kohtuudessa. Läski sulaa vaikket rehkisi liikunnallakaan noin paljon. Tuollainen spurtti voi loppua yhtä nopeasti kuin alkoikin, kannattaa lisätä terveellsiä asioita pikkuhiljaa elämäänsä eikä muuttaa kaikkea yhdessä yössä.

T: -24kg/6kk ja ilman liikuntaa ja herkkuja syön!

Vierailija

Ja tsemppiä :)

Minun laihis nyt ollut päällä 11 vk ja samoten jätin loputkin herkut. kuten pullat ja jäätelöt. Karkkilakossa olen ollut jo yli 4 vuotta. Liikunnoin hölkkäilemällä useasti viikossa ja syön terveellisen kevyesti. Painoa tippunut 8 kg. Painan tällä hetkellä 59 kg ja pituutta mulla on 162 cm. Vielä 2 kiloa, niin tavoite saavutettu.Yritän päästä eroon kolmen lapsen tuomista raskauskiloista. Vaikka kyllä nuo liikakilot on taineet ihan syömällä tulla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat