Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni taitaa pettää... Vai pettääköhän...

Vierailija

Olen kirjoittanut tämän jo toiseen ketjuun, jossa kysyttiin voiko mies antaa puhelinnumeronsa toiselle naiselle.

No ajattelin tehdä ihan oman aloituksen kun muuten menee toinen ketju vain minun asioitteni jauhamiseen.

Tämän kirjoitin jo toiseen ketjuun:

Meillä tilannse tämä:

Mies on 30v ja miehen serkku on 22v ovat hyviä kavereita.

Perjantaina mies kävi 22v serkkunsa kanssa saunassa ja tuli kotiin joskus 2.30. Miehen puhelin soi klo 4.00 , 4.30 ja 5.00. Jokaisella kerralla soittaja oli joku Maria. Katsoin myös soitetut puhelut ja miehen puhelimesta oli soitettu kaisalle ja Marialle n. klo 1.50. Kaisalle oli lähetetty myös viestejä. Kaisa ja Maria on molemmat n 18v nuoria tyttöjä.

Tätä on tapahtunut myös aikaisemminkin ja selitys on aina ollut, että tämä 22v serkku pitää yhteyttä näihin tyttöihin mieheni puhelimesta. Ilmeiseti, että ei jäisi kiinni olmalle tyttökaverilleen. Minä epäilen, mutta samalla haluan todella kovasti uskoa miestäni.

Sitten lauantai aamuna Maria soitti miehelleni klo 10. Mies ei vastannut vaan painoi puhelun kiinni. Sanoi, että ei ymmärrä miksi Maria soittaa hänelle.

Ollaan puhuttu asiasta ja mies yhä ihmettelee, että mitä asiaa tytöllä olisi voinut olla.

Minun mielestä tuollainen numeron jakaminen ei ole ollenkaan ok!!! Numeroa ei vaan anneta vieraille tai edes vähän tutummillekaan naisille jos ihan välttämätöntä tarvetta ei ole.

Mies ainakin lupasi, että serkku ei enää voi pitää yhteyttä tyttöihin mieheni puhelimesta. Mutta jotenkin minusta tuntuu, että oli vain minun lepyttelyä ja kun mies seuraavan kerran käy jossain niin taas ilmestyy uusia puheluita ja viestejä... Huoh!

---

Sitten tuli useita vastauksia, että en voi olla tosissani ja uskon mieheni selityksiä... Enkä enää olekaan ihan varma mitä tehdä...

Kaikista järkevintä olisi varmasti poistua av:lta. Tuskin täältä saa mitään muuta, kuin suuret epäluulot ja sekaisen mielen.

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Mutta ajattelin avata suuni huomenna, kun lähdetään miehen kanssa autolla (ilman lapsia) sukulaisen synttäreille. Matka kestää n 2h eli siinä on aikaa jutella ihan rauhassa eikä mieskään pääse juoksemaan pois niin kuin sillä hyvin usein on riitatilanteessa tapana tehdä. Siis jos nyt sattuu tästä riita tulemaan.

Ja sitten lauantaina on toinen 2h aikaa jutella, kun tullaan takaisin kotiin.

ap

Vierailija

Vaikka sitten olis pettänyt. Mutta olen ehdottomasti sitä mieltäettä parisuhteeseen kuuluu luottaus ja avoimmuus ja siinä vaiheessa kun epäilyksen kasvavat ja toinen vaan naureskelee, mennään metsään. Jos asia tulee vielä vastaan niin vaadi niin tyjjentävä selitys että voit sen uskoa. En menisi tyttösille soittelemaan, heillä on oma teini-elämänsä varmaan. Tuo on sun ja miehes juttu. Semmoinen varoituksen sana kuitenkin, että itsekin sivusuhteen eläneenä selitykset nimenomaan vaimolle olivat todella uskottavia, ehdottomia,eikä vaimo osannut epäillä yhtään mitään- eikä pitäiskään kun kerran luottaa mieheensä. Tosiasia on vaan se että nekin jotka "ei ikinä pettäis" voi hyvin pettää ja mitä härskimmin sen tekee, sen vaikeampi sitä on uskoa.

Mut mä kyllä jo loukkaantuisin siitä että mies heiluis kaupungilla 18v pimujen kanssa. On hiukan hämärää.

Toivottavasti saat asiat niin että saat mielenrauhasi takaisin. Ilman luottamusta elämä on helvettiä.

Vierailija

Voisitko tehdä niin että sanot miehellesi tulevasi kotiin vaikka keskiviikkona, ja tuletkin jo tiistaina? Tai jos mies tietää/muistaa matkapäivät, niin sitten sanot että tulet tiistai-iltana klo 21 ja tuletkin jo kello 16 tms niin voisit "yllättää" miehen kotoa, toivottavasti yksin?

Ole tarkkana kuin porkkana!

P.S. ja jos mies sanoo lähtevänsä taas serkulle saunaan, niin sano että ai kun kiva, minä (ja lapset) tullaan mukaan! :) Kato vääntyykö naama

Vierailija

Sanoinkin miehelle jo aikaisemmin tässä yksi päivä, että todella toivon, että miehen puhelimesta ei enää tehdä tällaisia soittoja/tekstareita. Ja jos todellakin puheluihin syyllinen on serkku niin ei pitäisi olla kovin vaikeaa pitää oma puhelin "puhtaana".

Mies nyökkäsi, sanoi ok ja näytti ymmärtävän. Mutta enhän minä tyhmä ole, osaahan mies tyhjentää puhelimen muistin...

Mutta tällä hetkellä tuntuu, että kunhan vain en saa tietää jatkossa mahdollisista puheluista niin olisi vain hyvä...

ap

Vierailija

Haluatko jatkaa suhteessä ja päätät lakaista ongelmat selvittämättöminä maton alle vai soitat sekä serkulle, serkun vaimolle ja molemmille tytöille?

Varmasti miehesi, jos hänellä on puhataita jauhoja pussissa, ymmärtää, miksi selvität asian perinpohjaisesti.

Mutta minä en todellakaan uskoisi miestäsi ja todellakin selvittäisin asian.

Vierailija

Minä ja mies jutellaan aiheesta :mies roikkuu aina puhelimessa ja saa naisilta txtareita yöllä ja illalla, myös puheluita tulee vaikka mihin kellon aikaan.

Minä kyselen kuka soittelee ja miksi, Sari soittaa ja pyyttää auttaan Karia ja muutkin Teijat ja Seijat viestittelee ja soittelee, no luotan mieheen, kun hän sanoo että tuttuja ja kavereita vaan ja yhden Pekan nainen soittelee jonka kanssa pettää vaimoaan, hän vaan välittää viestejä... ei muuta. Kuitenkin kyselen mieheltä että ethän sä pettäisi mua, etkä valehtelis mulle.... Mies tohon että en tietenkään, mistä sä nyt tollasta sait päähäs... tuuhan kainaloon niin halaan sua.

No, aikaa menee ja puheluita tulee aina silloin tällöin, mutta vähenevät huomattavasti, kun taas jokin Juuso alkaa soitteleen usein ja mies sanoo että se on sählyporukkaan tullut uus tyyppi.

No, mä sinusilmäinen uskoin ja luotin, ja miehellä oli sivusuhde 7kk ajan tuon Juuson alias xxxx alias xxxx kanssa.

Nyt erottu ja ikinä en enää ole yhtä tyhmä kuin tuolloin olin.

Vierailija

Luulen, että juttelen vielä miehelle sopivana ajankohtana. En nyt viitsi heti puskea päälle, kun mies tulee töistä kotiin.

Kerron miehelle, että en luota täysin hänen sanomaansa sillä tämä juttu tuntuu todella oudolta. Sanon myös, että rakastan häntä ja toivon, että jos mies pettää niin hän lopettaa sen tai sitten edes myöntää asian. Sillä valehtelu olisi kaikkein pahinta mitä mies minulle voisi tässä tilanteessa tehdä. Kerron myös, että minua todella pelottaa meidän suhteen puolesta minun ensi viikolla alkava reilun viikon matka.

Mutta katsotaan nyt vähän millä mielellä mies on. Mies on ollut nimittäin aika hellä tuon episodin jälkeen. Ja keskustelun jälkeen jos mies pysyy linjassaan niin sitten unohdan koko asian ainakin seuraaviin puheluihin tms asti.

Miltä kuulostaa?

ap

Vierailija

ettei noista merkeistä vielä varmasti pettämistä voi päätellä.

Mutta se on selvää, että miehelläsi jotain sinun (ap) kannalta vaarallista vipinää noiden naisten kanssa on ja että sinulla on täysi oikeus vaatia yhteydenpidon totaalisen lopettamisen niihin naisiin.

Vierailija

Jos tapahtuu jatkuvasti, ei kyllä enää uppoaisi selitys. Kyulläöhän kännykkä numero jää viestin saajalle jos siitä on yhteyttä pidetty. Eihän sitä tarvitse erikseen jakaa. Mutta olisi luullut, että miehesi olisi vastannut Marialle, jos ei mitään salattavaa ja käskenyt soittaa muualle.

Totta töriset, ei täältä useinkaan saa kuin haukut niskaan.

Vierailija

Teininä minäkin hölmöilin varattujen ukkomiesten kanssa (18-20v). Puhuivat niin pään pyörryksiin ja kun sinkku olin niin mitä menetettävää? Ei siinä paljon järki päätä pakottanut. Viis vaimoista ja perheistä. Jos saisin aikaa takaisin, en enää olisi yhtä välinpitämätön.

Ap. Soita tytöille ja kysy suoraan mikä on homman nimi. Jos ne vain etsii seikkailua eivätkä ole rakastuneet mieheesi, pelästyvät vaikeuksia ja jättävät miehesi rauhaan. Kerro myös lapsista, toimii varmasti.

Vierailija

Kysyt mieheltäsi että voitko soittaa ja tarkistaa tässä ja nyt hänen puhelimellaan Marialle kysyäksesi että missä mennään. Jos mies pullikoi vastaan, niin silloin ei todellakaan ole puhtaat jauhot pussissa.

Vierailija

Yksikseen asiaa pyörittelemällä voi joutua turhankin syviin vesiin, eli jos olet nyt sillä asenteella, ettet halua niiltä tytöiltä asiasta kysellä ja mieheltäsi olet tuollaisen vastauksen saanut, niin ehkä tässä vaiheessa voit sitten vaan katsoa, mitä jatkossa tapahtuu ja olla tarkkana?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat