Uskaltaisitko ostaa rintamamiestalon?

Vierailija

.

Kommentit (14)

Vierailija

vastatehdyissä hirsitaloissa. Muissa taloissa haisee sitten joku muu, olipa talon materiaali mikä tahaansa.

Selvähän se on jos talo on 50-60 vuotta vanha niin ei siitä enää puun tuoksua eikä hajua irtoa.... homeet tai vast. haisee

Vierailija

Homeen haju! Tai tunkkaisuus jolloin sisäilma on huono ja sille tiedetään tehtävän jotain, ilma ei siis vaihdu kunnolla eikä sellaisessa talossa ole kivaa asua..tämä on aivan normaalia vanhoissa taloissa joissa ilmanvaihtoa ei ole eikä tämä välttämättä ole merkki homeesta mutta..haisee..

Terve talo ei haise. Se että joku asuu talossa ja haisee sen asukkaalle, on aivan eri asia tai jos talo on vasta rakennettu tai remontoitu ja haisee puulle, tuoreelle puulle eli tuoksuu mutta jos haisee home tai on muita hajuja niin niitä tarkoitin en todellakaan puun tuoretta hajua.

Vierailija

mutta toki mä kiertäisin sen ennen ostoa ammattilaisen kanssa, joka arvioisi, paljonko remonttikuluihin menee, ja varautuisin sitten sen mukaan.

Vierailija

se olisi täysin peruskuntoinen. Silloin siinä näkyisi kaikki mahdolliset virheet ja viat eikä niitä olisi peitettyy uusien materiaalien alle.. Jos olisi hajuja niin nekin haisisivat kyllä. Uusitussa se haju tulisi takaisin vasta sitten joskus...jos se olisi huonosti korjattu.

Vierailija

erittäin huonoja kokemuksia. Toki jos siellä oikein raikas haju niin se on hyvä asia! jos vähänkään vanhan talon hajua niin unohda HETI!

Vierailija

Me on asuttu yli kolme vuotta rindessä , jossa haisi, kun tämän ostimme... täydellinen pintamateriaalien vaihto auttoi. Talossa oli asunut vanha nainen 10 vuotta itsekseen, joten haju johtui esim. puutteellisesta hygienista.... myöskin kellarista tuli hajua, ennen kuin paransimme siellä ilmanvaihtoa.... Hajut ei ole aina hometta!

Vierailija

Siihen aikaan tehtiin hyvin taloja, jotka tuulettuvat hyvin, eiväkä homehdu. 70-luvun lopussa ja 80-alussa alettiin tekemään taloja, joista yritettiin tehdä mahdollisimman tiiviitä.

Toki kiertäisin ammattilaisen kanssa talon läpikotaisin.

Vierailija

tyhmiä kun luulevat että on normaalia että vanhoissa taloissa haisee ja sitten itketään kun lapset sairastuu hometalossa astmaan yms. (itsellä käynyt tyhmänä näin.) nyt olen viisas ja TIEDÄN ettei ole olemassa vanhan talon hajua, se ON hometta ja ihan turha väittää muuta. Olen tämän saanut oppia kantapään kautta, rautalangalla vääntämällä jne. olen kärsinyt monta vuotta, lapsi meinannut kuolla homeeseen jne. mut nyt tiedän ettei ole olemassa vanhan talon hajua!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat