Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Tuliko oikeat tavarat?



Olin jo ihan innoissani äsken, kun postimies toi kotiovelle Ticketin paketin ja ihmettelin että olipas nopeeta toimintaa! Nooh, avasin paketin ja siellä oli 2 kpl 134cm talvitakkia!! Kaikkea muuta kyllä tilasin, mutta en mitään tuollaista.



Millainen soppa tästäkin vielä syntyy, huoh.

Sivut

Kommentit (55)

Tilasin jo kaksi viikkoa sitten torstaina Ticketiltä ison satsin vaatteita ja sain tilausvahvistuksen seuraavana päivänä. Tiistaina aloin jo ihmetellä, kun vatteita ei kuulu ja laitoin Ticketille mailia. Eilen sain sitten tosi oudon vastauksen. Eivät pahoitelleet mitään ja ilmoittavat vaan "We have problem with some of the styles your looking for. I will get back to you latest Friday." Kaksi viikkoako heillä on mennyt selvittää, onko heillä tilaamiani tuotteita mutta vieläkään eivät edes voi sanoa, että mitä mahdollisesti puuttuu. Omituista touhua. Olen tilaillut aika paljon myös englannista eri nettikaupoista ja saan saman tien aina viestin pahoittelujen kera, jos joku tuote onkin pässyt loppumaan ja ehdottavat toista tuotetta tilalle. Ticketin asiakaspalvelu ei näköjään toimi. Fandago/lime -ruudullinen uffo oli muuten yksi minunkin tilaamistani tuotteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Toisaalta ei pidä nuolaista ennen kuin tipahtaa, sillä kuulin tänään Ticketiltä, että paketti lähtee tänään postiin. TOSIN tilasin pari tuotetta lisää alkuperäisen tilauksen lisäksi ja sanoin, että minulla ei ole kiirettä...



Onneksi luvassa on ne kaksi Splashia, jotka tilasin jo kuukausi sitten, ja Uffo kokopunaisena (sain vaihdettua sen ruudullisesta yksiväriseen). Lisätilauksiin sain ujutettua myös yhden välikausitakin ja yhden Splashin/Plain Rainin lisää. Tilasin lopulta niin paljolla, ettei mene postikuluja... Erotusta oli lopulta niin vähän siihen 1000 DKK:hen, että tilasin mieluummin yhden puvun lisää kuin maksoin ne postikulut. :p

Kiitos Rose vaivannäöstä! Ilmeisesti tuossa meidän puvussa on sitten vikaa, kun vyötärönympärys on 11 cm isompi. Sopis melkein mullekin ellen olisi viimeisilläni raskaana...

mutta eivät vastanneet ennen (eikä jälkeenkään) lähetyksen, kun kirjoitin että haluan vielä takin samaan tilaukseen ettei mene postereita. Alun perin tilaus ylitti rajan ettei posteja tarvii maksaa, mutta kun olin antanut visan tiedot, heitti ohjelma minut kauppaan ja ilmoitti yksien housujen loppuneen, jotka siis poistin ostoskorista MUTTA tämän jälkeen tilaus hyväksyttiin automaattisesti ja siihen tuli lisäksi postarit tietty EI SIIS enää uutta visa kortin tietojen kyselyä tai tilauksen hyväksymistä! TOSI OUTOA!



No tuon tilauksen jälkeen olen yrittänyt tilata muutakin, mutta korttini ei toimi. Soitin luottokuntaan ja YLLÄRI YLLÄRI ticket oli tehnyt kolme katevarausta, joista yksikään ei vastannut tilaukseni loppusummaa! Katevaraukset niin paljon ettei kortillani tietysti luottoa!!! eikä sillä siis ostella mitään tällä hetkellä. Laitoin ticketille meiliä, toivon että vastaavat, mutta EPÄILEN etteivät...



Aika toivotonta niiden toiminta mielestäni ja varauksella tilaan jatkossa, mutta toivottavasti saan asian kuntoon!

Tilasin tiistaina 13. päivä ja tänään tulivat vaatteet. Kaikki oli mukana, mitä olin tilannutkin. Ainoan pettymyksen tuotti splashin 110cm puku joka oli aivan liian suuri. Meillä on tytöllä 104cm light rain set ja kun sitä ennen tilausta kokeilin, niin se oli kooltaan ehkä jo vähän pieni, niinpä sitten tilasin 110 cm splashin ja siihenhän tuo tyttö hukkuu. No täytyy miettiä mitä tuolle puvulle tekee, palautanko, jemmaanko kaappiin vai myynkö eteenpäin. Sinänsä vain harmittaa, koska tuo väri turkoosi (ocean) on aivan ihana!

Luulin, että tänä syksynä olisi nekin värivaihtoehdot (nuo Ticketit kun eivät paljon värejään muuttele!), mutta ei ollut.. :(

Taitaa olla turha vaiva laittaa viestiä, ovat kai aivan ylikiireisiä siellä muutenkin?

Oisko kellään vinkata, mistä nettikaupasta saisin vielä ruskean koossa 104? Harmittaa, kun en kerralla ostanut molemmille pojille ja nyt ei sitten enää tuota kokoa löydy.. :(

Tilasin muistaakseni 13.1. (tilausvahvistus tuli heti) ja laitoin ensin mailitse kyselyn kun reilu viikko oli kulunut, enkä ollut saanut tilausvahvistusta. Kun siihen ei vastattu ollenkaan, laitoin vielä netin kautta uuden viestin ja eilen sain tällaisen viestin: As i'm sure you already noticed we have problems with your order. I will get back to you tomorrow.



Yllättäen en ole kuullut sieltä tänäänkään mitään :-( Tilasin muuten takin, housut sekä neuletakin.

Tilasin silloin maanantaina 12.1 ja eilen 19.1 tuli paketti. Oli kyllä melkoinen herätys,kun täällä (laiska)hoitovapaalainen oli vielä yöunilla 8 aamulla ja puhelin herätti. UPS:n ukkeli siis soitti ennen tuloaan,onko ketään kotona. Tilaus oli ihan oikein,sain kaikki mitä tilasin.

Tilasitko siis keväthaalareita? Jos, niin mitä tarjosivat tilalle? :)

Mietin vain, että onko heillä näitä uuden malliston haalareita tulossa piakkoin myyntiin..

San vihdoin tänään viestiä ticketiltä, yksi tilaamani tuote oli loppu ja siksi tilaus oli jäänyt "jumiin". Olivat kovasti pahoillaan ja sain samalla hinnalla korvaavan tuotteen ja tilaus pitäisi saapua to tai pe :) Valoa tunnelissa :)

Laitoin eilen ticketille mailia ja sieltä tulikin pian vastaus. Minä olen siis saanut väärän paketin, mutta oikea on tulossa perästä. Kysyivät voisinko ystävällisesti toimittaa minulle tulleen paketin oikealle henkilölle Suomeen, he korvaavat mahdolliset postarit :)

Sain mitä tilasin ja vielä sen 100dk alea (viime vuoden hässäkän takia myönnetty).



Mutkana paketin matkassa oli entinen osoitteemme, jonne olin aikaisemmin tilannut sieltä. Paketti yritettiin viedä ex-osoitteeseen koska ticket oli laittanut sen automaattisesti. Ilmeisesti heillä on joku asiakasrekisteri ja ovat sen mukaan laittaneet osoitteet lähetyksille. Olin kyllä tilaukseen laittanut uuden osoitteemme. Sain perjantaina kotiin kortin UPS:lta, joka sekin oli mennyt ex-osoitteeseen ensin, että ovat yrittäneet toimittaa pakettia ja se palautetaan samana päivänä lähettäjälle.. ei auttanut muuta kun soittaa upsille ja kysellä paketin perään. Tänään sitten toivat sen tänne oikeaan osoitteeseen.



2 myöhemmin tehtyä tilausta vielä tulematta.. UPS:lla on nyt tiedossa oikea osoitteemme, ja sanoinkin että sinne vanhaan on sitten jatkossa turha viedä minun postia (laittoivat uuden osoitteemme johonkin järjestelmään). Toivottavasti loput paketit tajutaan tuoda suoraan meille, mitenkään varma en olisi.. No, ainakin soittivat ennen tuloa tänään ;)

Vastaan edelliseen viestiin, eli olin tilannut uffon fandango/lime -ruutuisena, ne olivat loppu ja sain tilalle valita yksivärisen. Sinänsä olin tyytyväinen, sillä jostain ketjusta täältä palstalta luin, että ne ruudulliset eivät olisi olleet teipatuilla saumoilla ja yksiväriset ovat. Tiedä sitä, mutta minua ei ko vaihto haitannut :)

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat