Heh heh! Kaks tyrkkyä on yrittänyt päästä mieheni ystäväksi facebookiissa...

Vierailija

Mut eipäs tiedä et just kävin miehen tunnuksilla ja hylkäsin pyynnöt! :)))

Kommentit (9)

Vierailija

tällaisia justiinoita kaulimen kanssa, jotka ovat sitä mieltä, että ei HEIDÄN miehensä koskaan pettäisi, lukevat postit, tutkivat kännykät ym...ei tuollaista käytöstä kukaan normaali mies siedä, hiiri taitaa olla ja pahasti tossun alla..yöks.

Vierailija

mun mies on luonut profiilin facebookiin mun tietämättä (sanoi ettei kiinnosta)

on ottanut ystävikseen exänsä (jota sanoo inhoavansa) sekä hoitonsa (jonka kiistää)

ja mä,

en ole kertonut hänelle että tiedän tän. Tai sen verran että heitin ekrran viestin että heh heh ootko luonu profiilin..ei vastannut ja asiasta on vaiettu, en tiedä tajusiko että mä oon käyny katsomassa.

Vierailija

Toivottavasti tämä on provo! Samaa tasoa tämä rouva kun se jokin aika sitten täälläkin ollut facebookissa esiintynyt tervehenkinen rouva...

Kuinka epävärma oikeasti itsestäsi olet?

Vierailija

Samahan se on kun kerran jokatapauksessa epäillään ja kytätään.

Ihan tervettä toimintaahan tuommoinen on, eihän se oikeus yksityiseen liity mitenkään parisuhteessa eläviin... Ainakaan tällaisen ihmisen kanssa eläviin!

Jos mies tekisi näin rouvan fb:ssä/sähköpostissa/puhelimen kanssa niin jo olisi kanalauma kaakattamassa ympärillä. Katsoppas ap peiliin, miksi se mies kiinnostuisi muista naisista jos on onnellinen sinun kanssasi? Ja eikö se ole ihan se ja sama että ketä siellä fb:ssä "kavereina" on? Itselläni on ainakin semmoisiakin ihmisiä siellä, joiden ei niin väliksi olisi mutta ei vaan kehtaa sanoa ei.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat