Eipä ole valoisaa tulevaisuutta tiedossa.

Vierailija

Juuri raskautuneena tulin ensimmäistä kertaa tutustumaan internetin lapsi-aiheisiin keskustelupalstoihin. Jos muiden äitien vertaistuki on tätä tasoa, on aivan turha ihmetellä, miksi masennusdiagnoosien määrät ovat jatkuvasti nousussa. Kamalaa tekstiä täynnä koko palsta. Ei tarvitse tulla uudelleen.

Huh huh...

Kommentit (7)

Vierailija

Aivan kamalahan tämä palsta on, mutta heti kun menee tuonne kirjautumisen vaativalle puolelle, niin jutut järkevöityvät onneksi jonkun verran. Paljon katkeraa tilitystähän täältä on luettavissa...

Vierailija

itse ainakin olen saanut täältä nopeasti ihan hyviäkin vastauksia esimerkiksi kun olen miettinyt jotain matkakohdetta tai hotellivalintaa lapsiperheen näkökulmasta, että sellaiseen tämä ainakin voi toimia. :)

Vierailija

Itse sain tosi hyviä vastauksia, 3v:n syömisongelmiin! Ja täytyy kyllä kiillottaa omaa kruunua ;), eli asiallisesti tulee itsekin vastailtua, jos osaan jotenkin auttaa :).

Vierailija

tosiaan kirjautua ja osallistua noilla muilla "osastoilla". Tämä minusta enempi tämmönen ajanviete paikka. Tosin asiallisiakin vastauksia välillä saa lukea!

Onnea odotukseen ap! =alkuperäinen kirjoittaja!

Vierailija

lapsettomia kuin lapsi vanhempia... ainakin, jos tuut pe iltana kurkkaan, niin puolet on pikku maistissa... tuskin lapsiperheen äidit noin kosteita on... muutenkin tän palstan vakkarit on aika kovia suustaan, ehkä on parempi, et heillä ei muksuja olekaan. aikamoisia kalapuikkopoikia muuten kasvamassa :O)

heh ei vaan täällä on mukavaa, ja palstan luonteeseen kuuluu provoilla ja keljuilla, mutta myös asiallista keskusteluu tääl on...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat