Duunissa vakoilukamera?!? Mistä tiedän onko pelkkä liikkeentunnistin vai myös kamera?

Vierailija

Tollanen valkonen mötikkä, jossa pienen pieni piste, joka voisi olla kamera.

Merkkiä en siitä näe, lukee ainoastaaan securitas.

Kommentit (4)

Vierailija

Nosta hamettasi ja hinkkaile itseäsi antaumuksella. Jos vartijakopissa olevaa jolppia rupeaa siitä eteenpäin aina hymyilyttämään kun menet ohitse, niin se on kamera...

Vierailija

Ja kyllähän se mulle naureskelee. En tosin ole hametta nostellut, mutta rintsikoita olen joskus pöydän ääressä korjaillut ja tuo "kamera" osoittaa suoraan mun paikalle.

Mistä saisin varmuudella tietää mikä mötikkä tuo on? Kun ei siinä ole mitään merkkikoodia tms.

Vierailija

työntekijöiden kanssa yt-neuvotteluin. Näin ollen jokaisen työntekijän on kyllä tiedettävä, onko työtiloissa videointia vai ei. Jos ei tiedä ja sellainen on, niin todennäköisesti lähiesimiehen voi haastaa käräjille. Se kun on vastuussa sinulle tiedottamisesta.

Jos se on sellainen pieni valkoinen mötikkä katon rajassa ja siinä on pieni punainen pistemäinen valo, niin se on liiketunnistin. Liiketunnistimet muodostavat työpaikalle silmukoita, joita erityisesti laitetaan ovien ja maanpinnalla olevien ikkunoiden eteen. Illalla tietyn kellon jälkeen silmukka menee päälle ja jos joku kävelee silmukkaan, niin paikalle tulee vartija. Silmukan saa ylityöläiset pois naputtamalla varashälyttimeen jonkin salaisen koodin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat