Vieläkö Madonna poseeraa 70-vuotiaana stringeissä? Mitä mieltä näistä törky-kuvista?

Kommentit (13)

Vierailija

kääkkänä mauttomuus toki korostuu. Nuoruuskuvissaankin Madonna oli aina kauhean näköinen.

Todella rumia kuvia nuokin - samoin uudet musiikkivideot niin epäesteettisiä että pahaa tekee.

Vierailija

Soittaisko niin että jokainen ihminen on arvokas oli ikä mikä tahansa (et ole ilmeisesti sitä mieltä) ja minusta hän on hot. samoin minun äitini joka on 72v. on kaunein nainen jonka minä tiedän, ei seksikäs mutta siis kaunis.

Vanhakin voi olla kaunis, sinä kärsit vanhemisesta?haluat että Madonnakin antaa periksi kun sinäki olet antanut?

Kyllä Madonnalle sopii lihakset paremmin kuin allit.

Nainen on aina naiselle susi, tässä sen näkee.

Nainen 42v.

Vierailija

En missään tapauksessa poseeraisi julkisesti Madonnan asussa. Vartaloni on aina ollut hyvä, mutta ihoni on veltostunut aivan samalla tavalla kuin Madonnankin. Avonaisten kaula-aukkojen ja hihattomien vaaatteiden aika on minulta ohi ja niin pitäisi olla Madonnaltakin.

Madonna luulee, että lihakset kompensoivat ihon veltostumista, mutta minun melestäni ne vain korostavat sitä. Joissakin aiemmissa kuvissa hän käsivartensa ovat näyttäneet aivan kammottavilta. Allitkin ovat paremman näköiset kuin tuollaiset anatomian oppitunnille sopivat lihasnäytteet.

Vierailija

Ikääntyminen näkyy selvästi. Olisi varmaan paremman näköinen, jos olisi hiukan enemmän rasvakerrosta. Sekä kädet että jalat näyttää pahoilta, eikä dekolteekaan ole enää ihan timmi. Sinänsä ihan luonnollista ja on totta, etteivät useimmat tuon ikäiset ole noin hoikkia, mutta silti olisin kaivannut parempaa itsekritiikkiä.

Vierailija

olen varma että Madonna on paremman näköinen kuin moni av-mamma.

Minä käyn päivittäin jumpassa ja harvoin siellä tollaisia kroppia näkee, jos koskaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat