Mitä mieltä tästä...

Vierailija

Kuulin ihanat uutiset nuo, Onni on löytänyt teidän luo. Paljon voimia odotusaikaan, hyvää oloa ja hieman taikaa. Edessänne on aika hurja, Joskus antoisa, joskus kurja. Mutta nauti nyt aluksi hetkistä näistä, hiljaisuudesta, talvisäistä. Vauvauutisesta onnea toivottaa...

Kommentit (5)

Vierailija

Itse olisin ollut ihan fiiliksissä, jos joku olisi onnitellut mua noin ihanalla tavalla kuultuaan raskaudestani!

Ehkä otankin tuon talteen ja lähetän eteenpäin, kun kuulen jonkun läheiseni odottavan... ;)

Vierailija

Keksin tämän runon kun kuulin serkkuni olevan raskaana ja tuli itsellä vain niin ilonen mieli asiasta. En ole vuosiin kirjoittanut runoja ja jotenkin tykkäsin itsekin aikaansaannoksestani.

Nyt, kun olen taas löytänyt runosuoneni ja tehnyt useammankin runon, niin mietin uskaltaisiko kirjoittaa "runokirjan" ja tarjota sitä jollekin... Runot ovat siis humoristisia, mutta todellisesta elämästä. Eli idea olisi se, että kirjoittaisin runoja eri elämäntilanteista, jotka olisi helppo myös tekstiviestinä lähettää. Itse, kun ruukaan lähetellä sopivia sanontoja ym. ystäville ja sukulaisille jos tilanne sen sallii...

Ehkä tosta tekstistä jotain selvää saa:)

Siis mielipiteitä kaipaan vaan.

Onko idea ihan turha

ja oman mielen itsemurha:)

Vierailija

musta olis parempi kun vaan soittaisit tai onnittelisit ihan rehellisesti ja just niin monin tai vähin sanoin kun susta hyvältä ja luontevalta tuntuu. Värssyt on jotenkin niin teennäisiä ja jos tuota nyt luet, niin eipä siinä mitään henkilökohtaista tosiaan ole - ei saajasta eikä lähettäjästä. Tai sitten, jos haluat tehdä runon niin tee sellainen itse, ja pane siihen tosiaan jotain omasta sydämestäsi ja ajatuksistasi. Ja unohda riimit...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat