Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikuisuusongelma: mistä tyylikäs läppärilaukku

Vierailija

Hoitovapaalta olen palaamassa töihin ja pitäisi saada tyylikäs läppärilaukku. Reppua en halua enkä sellaista miesinsinöörisalkkua. Laukku saisi olla mielellään nahkaa.

Longchampin valikoimat tiedän, mutta asteen liian tyyris nykyiseen rahatilanteeseen.

Radleylla on myös kivoja, mutta pitäisi mennä Lontooseen, joten ei oikein onnaa.

Mistä löytyisi?

Kommentit (10)

Vierailija

myydään myös HP:n nimellä, mutta on siis Targuksen valmistama. Mustaa tai punaista nahkaa tikkauksin. Se oli meidän yrityksessämme otettu valikoimiin, siis sai tilata ihan samalla tavalla kuin insinöörilaukkuja. Hinta oli jotain 60e, jos saman laukun olisi ostanut ebaystä omaan piikkiin olisi ollut satasen.

Toinen mahdollisuus on Claudio Ferrici, googlaa netistä. Helsingin Stocka sekä se laukkukauppa Kesksukadulla ovat jälleenmyyjiä. Itse ostin Ferriciltä netistä - ja se laukku tuli - usko tai älä - lähimpään Valintataloon!!! siis pakattuna:)

heillä on joku huolinta/kuljetus joka käyttää tradekan jakeluketjua näemmä. Ihan kuin olisi postista hakenut sen pahvilaatikon....

Vierailija

Targuksetkin on meillä firman valikoimassa, mutta ei ole napannut.

Mulla on muuten tuon Claudio Ferricin käsilaukkuja, kaksinkin kappalein. Vanha ja uusi työkäsilaukku. Minkä mallin sä ostit itsellesi?

Vierailija

Olen ratkaissut sen suojaamalla koneen second skinillä ja käyttämällä pientä kangaslaukkua, sellaista minikokoista ostoslaukkua. Nekin ovat liian leveitä, joten olen harkinnut itse ompelemista. Nahkaisen vastaavan voisi ehkä teettää.

Vierailija

Tietty voi tehdä vaan niin, että tuolla logiikalla laittaa isompaan käsilaukkuun, mutta erillinen laukku olisi kätevä.

Onko kukaan muu löytänyt jotain muuta kuin perusinsinöörin näköistä laukkua?

ap.

Vierailija

Toi Golla on mun mielestä insinöörilaukku kuosilla. Ei kiitos.

Mä haen jotain tällaista:

http://www.radley.co.uk/en-gb/ProductDetails/?cid=RLUG&pid=RWRKNEWQ&lang...

Noita ei vaan myydä Suomessa eikä nettikauppa toimita.

Longchampilla on Veau Folonné -malli, joka on myös tyylikäs, mutta uskoisin maksavan liki 500 euroa.

http://www.longchamp.com/en/collections/showroom-255.html&genre=femme&ru...

Bric's:illa on myös hienoja, mutta niitäkään ei taida saada Suomesta ja hintakin on kova.

ap

Uusimmat

Suosituimmat