Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö muita ärsytä Obama-hössötys?

Vierailija

Ensinnäkin niitä vaaleja seurattiin täällä Suomessa pitkään ja tarkkaan, melkein samalla tavalla kuin jos olisi Suomen presidenttiä valittu. Nyt sitten kaikki lehdet ja tv-ohjelmat on täynnä Obaman valtaanastumista ja muuta. Herranjumala, melkein suurempi kohu kun Suomen presidenttien kanssa!

Mä en ymmärrä...

Kommentit (7)

Vierailija

en lue lehtiä joissa kerrotaan tuollaista vessapaperipaskaa.

Minä olen aivan innoissani, vaikuttaahan tämä meidän elämäämme enemmän Suomen keulakuvan valinta.

Vierailija

Tyyliin MIchelle Obama on nyt tyylikäs esikuva naisille, ja minkä värisellä vessapaperilla pyyhkivät lorot hanurista. Ei kiinnosta. Poliittiset uutiset on ok, mutta muu kohu on tyhjänpäiväistä paskaa.

Vierailija

Obaman valinta pressaksi oli hieno asia, mutta en tajua, miksi Ylen pitää kaikki virkaanastumisjuhlallisuudetkin näyttää. Niillä ei ole meille suomalaisille mitään (poliittista) painoarvoa.

Vierailija

Jos mietitään vaikka jotain Yhdysvaltojen Israel-kantaa, niin se ei presidentin päätettävissä ole. Se voi muuttua vasta kun latinot ovat lisääntyneet riittävästi (protestantit ym. jäävät vähemmistöön). Bushilla oli jotain ylilyöntejä, mutta nekin loppujen lopuksi hyvin paikallisia juttuja. Äänestäjien enemmistö päättä suurimmat linjat.

Uusimmat

Suosituimmat