Taas oli somaliäitien vauvolla rattaina uudet BRIOT ja EMMALJUNGAT ja suomiäidillä halpiskärryt

Vierailija

Kaikki kolme lienevät ostaneet vaunut sossun maksusitoumuksella ja taas nähtiin verorahojen epätasaista jakoa.

Ei mulle ainakaan myönnetty soskusta rahaa emmaljungiin, paskat halpiskärryt piti vauvalle ostaa

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

mistä sinä tiedät onko ko. perheessä vanhemmaat töissä ja ovat ko sitä kautta soskun asiakkaita vai ei, vaikka sinä olet ilmeisen epäonnistunut elämässäsi niin ei se kaikista muista sitä tee.

toiseki, monet somaliperheet tekevät vaattensa itse, syvät kasvispitoista halpaa ruokaa, eivät kuluta rahaa viinaan ja tupakkaan ja baareihin ja lisäksi jos on monta lasta niin on kanssa lapsilisiä. Kai jokainen saa ostaa rahoillaan kallitt vaunut jos tahtovat, uskontoon tai kulttuuriin katsomatta.

Vierailija

lähden täältä perheineni niin kauas kuin pippuri kasvaa :-D

Oikeasti, jos on hoitanut omat asiansa hyvin, ei tarvitse kadehtia sossun asiakkaita, pakolaisia tms. Ja on varaa niihin Emmaljungiinkin, jos niitä niin tärkeinä pitää.

Vierailija

Anna mun kaikki kestää... Kuinka monta somalialaista oikein tunnet? Isäni on työskennellyt koko ikänsä pakolaisten parissa, ja voin vannoa, etti kyse kyllä ole mistään eliitistä. Ihan tavallisia kansalaisia, osa sikäläistä keskiluokkaa, osa köyhiä. Moni paennut henkensä edessä, menettänyt perheenjäseniä ja sukulaisia sodassa. Moni on luku- sekä kirjoitustaidoton, joten se siitä eliitistä sitten.

Toki pakolaisten joukossa on myös parempiosaisia ihmisiä, sota on sotaa, kaikille.

Vierailija

Lainaus:

tai sitten niillä somaleilla on salatileillä rahaa, joista sossu ei tiedä mitään. Ja ne somalit ovat saaneet verorahoilla kalliin kotouttamiskoulutuksen ja mitä niistä on tullut? Lisää elättejä sikiäviä pahalle haisevia lehmiä.

Minä sentään olin töissä ennen äitiyslomaa, mutta minkäs teet kun riistotyönantaja maksaa niin paskaa palkkaa että äp-raha ei ole kummoinen.

Minä sentään tehtailen lapsia, jotka sopeutuvat suomalaiseen kulttuuriin

Vierailija

Lainaksi saa kierrätyskeskuksesta(!) jotkut rämät. Minua oksetti ajatus vastasyntyneen, puhtaan vauvan laittamisesta ties kuinka vanhoihin ja monta kertaa käytettyihin, jopa turvattomiin vaunuihin. Onneksi saimme lahjaksi uudet vaunut miehen vanhemmilta...

Vierailija

haluan sossun antavan rahaa sotaa pakoon tuleville ihmisille, jotka yrittävät tehdä parhaansa, kuin idioottimaisille rasisteille, jotka ovat elämänsä sössineet, ja luulevat, että heillä on minun verorahoihini suurempi oikeus vain kansallisuutensa takia.

Vierailija

Lainaus:

Käyhät jotka eivät ole osanneet hoitaa asioitaan kunnolla.

Somalit eivä juo, osaavat säästää, laittavat rahat kunnollisiin asioihin.

Minun tuttavallani on ulkomaalainen mies (ei somali) he ovat molemmat töissä ja tuttavani sanoi että heillä kyllä rahat säästyy koska mies ostaa kaikki vaatteensakin kirppareilta eikä tuhalaile mihinkään kapakoihin ym. rahojaan.

en ainakaan ole kenellekään kateellinen mistään, en varsinkaan rahasta tai omaisuudesta. elämä on opettanut ja laittanut asiat oikeaan arvojärjestykseen.

t. köyhä 25v

Vierailija

ja eiköhän kaupan pihasta lähtenyt somppu uudella Opelilla. Vittu, mutta ei ole rahaa edes mennä työhaastatteluun koska en voi ostaa bussilippua.

Kohta Suomi on sammuva yhteiskunta, jossa eivät lisäännyt muut kuin maahanmuuttajat

Vierailija

Siellä kaupungilla pyöriessänne saatatte törmätä myös mieheeni, maahanmuuttajaan, jolla on tyylikkäät vaatteet, hieno puhelin ja hyvä työpaikka. Kaikki maksettu omasta tilipussista, myös verot, joitä mies mielellään maksaa voidakseen ylläpitää yhteiskuntaamme ja tukea myös vähempiosaisia.

Mistä ihmeestä te tiedätte, ketkä saavat sossusta rahaa ja ketkä eivät? Kyllä minunkin miehen perään on kyräilty sossupummia huutaen, kun puhuu uuteen Nokiaansa läppäri kainalossa.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

tai sitten niillä somaleilla on salatileillä rahaa, joista sossu ei tiedä mitään. Ja ne somalit ovat saaneet verorahoilla kalliin kotouttamiskoulutuksen ja mitä niistä on tullut? Lisää elättejä sikiäviä pahalle haisevia lehmiä.

Minä sentään olin töissä ennen äitiyslomaa, mutta minkäs teet kun riistotyönantaja maksaa niin paskaa palkkaa että äp-raha ei ole kummoinen.

Minä sentään tehtailen lapsia, jotka sopeutuvat suomalaiseen kulttuuriin

Miksi et ota vastuuta omasta itsestäsi ja ongelmistasi? Ne eivät ole somalien syy. Ja suurella todennäköisyydellä nämä somaliäidit EIVÄT ole olleet oikeutettuja siihen kotouttamiskoulutukseen, vaikka olisivatkin, tuskin ovat siihen päässeet. Sitäpaitsi, kuinka se kotouttaminen olisi sinulta pois?

Toivottavasti lapsillesi löytyy hyviä opettajia ja roolimalleja muualta, koska heidän äidistään ei siihen ole. Tällä menolla lapsesi eivät tule sopeutumaan suomalaiseen kulttuuriin, koska et omaa todellakaan hyvää suomalaista käytöstä tämä...

Vierailija

Lainaus:

hän kertoi miten aggressiivisia somput ovat ja mitkä vaatimukset heillä on,

siivoojatkin käy kotona.

puhuessaan sinulle työasioistaan. Eli se niistä rehellisistä suomalaisista...

Kyllä suomalainenkin suurperhe saisi sitä kotiapua osatessaan sitä hakea ja vaatia. Somaliperheet ovat oikeutettuja aivan samoihin tukiin kuin muutkin Suomessa asuva, olivat sitten kansalaisia tai eivät. Jos jotain haluat tästä syytää, syytä Suomen lakia, älä somaleja.

Vierailija

Mutta kohta Suomi on sammuva yhteiskunta, jossa ei lisäännyt muut kuin maahanmuuttajat.

Ja miksi suomalainen sossunelätti ei ansaitsisi laatuvaunuja lapselleen samalla periaatteella. Maksusitoumus vaunuihin myönnetään vain kerran ja lapsia syntyy todennäköisesti enemmän kuin yksi.

Samalla periaatteella suomalainen köyhä tarvitsee laatuvaunut, jotka kestävät usealla lapsella

Vai haluaako sossu että vain muslimit täyttävät tämän maan?

Vierailija

Pari faktaa:

1. Somalia on Kambodzhan ohella maailman eniten pommitettu valtio, jossa ainakin poliittisen tutkimuksen kannalta toinen maailmansota ei ikinä loppunut. Jokainen täällä

urputtava voi koska tahansa mennä kokeilemaan kannuksiaan sinne miinakentille.

2. Suomalaiset urpot nyt näyttää suomalaisilta urpoilta, vaikka niille antais rahaa kahmalokaupalla. Kivat vaatteet ei maksa paljoa ja kirppiksiltä kuka tahansa voi löytää muutamilla euroilla n. muodikkaita ja siistejä kokonaisuuksia - poislukien suomiurpot.

3. jos sillä somalilla tai kenellä tahansa on jokin tavara, se ei ole sinulta pois, etkä sinä olisi sitä saanut jos ko. somali olisi ammuttu perheineen jo kotimaansa myllerryksissä.

4. menkää Tukholmaan ja kysykää siellä mitä ne ajattelee suomalaisista. Siellä ei ole yhtä ainutta ostaria tai puistikkoa, jossa ei olisi hengaamassa suomalaisia spurguja, sitä, sitä elintasopakolaisten ryhmää, joka lähti 60-70 -luvuilla suomesta pakoon ja paremman leivän ääreen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat